Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er det korrekte valg - Google Adwords? eller Søgemaskineoptimering?

Side 3 ud af 7 (64 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 18
Fra  Total Webløsning Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej seOrdbogen

Kan ikke se nogle årsag til at oplyse mine refferencer her på Amino, da dette ikke er noget reklame indlæg, men en tråd omkring folks synspunkt på omtalte emne.

Hvis du med hensyn til referencer henviser til min hjemmeside, kan jeg jo gentage mit
tidligere indslag.

Endnu en gang, Janteloven længe leve!

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Asbjørn

Det sagde jeg såmænd heller ikke at du skulle :) jeg sagde bare at hvis man ikke har styr på site Onsite SEO - så skal man vel have noget andet for at kalde sig ekspert? 

Det var faktisk ikke møntet på dig og dermed ikke meningen at du skulle føle dig "ramt" :) 

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Asbjørn Nonboe:

Hej seOrdbogen

Kan ikke se nogle årsag til at oplyse mine refferencer her på Amino, da dette ikke er noget reklame indlæg, men en tråd omkring folks synspunkt på omtalte emne.

Hvis du med hensyn til referencer henviser til min hjemmeside, kan jeg jo gentage mit
tidligere indslag.

Endnu en gang, Janteloven længe leve!

Hvis du vil have tråden on-topic kunne du starte med dig selv. I stedet for at blive ved med at ævle om janteloven så ignorer det, og kom med dit oplæg omkring emnet.

Hvad er din mening og tanker om det spørgsmål du lægger op til?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Asbjørn Nonboe:

Hej seOrdbogen

Kan ikke se nogle årsag til at oplyse mine refferencer her på Amino, da dette ikke er noget reklame indlæg, men en tråd omkring folks synspunkt på omtalte emne.

Hvis du med hensyn til referencer henviser til min hjemmeside, kan jeg jo gentage mit
tidligere indslag.

Endnu en gang, Janteloven længe leve!

der var ingen der nævnte dine referencer , men vis du køre adwords laver hjemmesider  og seo og  ikke ligger nummer 1 på det organiske resultatet dog vis har gode referencer kan man bevise man er god,

 vis ingen gode referencer haves vil jeg satse fuldt ud på egen side og derved bevise man er god , derved ligge mest af satsning på søgemaskine optimering

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Asbjørn Nonboe:
Mange virksomheder ( & private ), er meget i tvivl om hvilke metode der generelt er mest effektiv, når man skal erhverve ny trafik via nettet.

"GOOGLE ADWORDS?" 
eller 
"SØGEMASKINEOPTIMERING ( SEO )?"

AdWords er vejen frem - SEO er en døgnflueSkype-TongueOut

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 18
Fra  Total Webløsning Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange forskellige meninger, netop dem jeg gerne vil høre.
SEO skal være en døgnflue, så længe SEO`en skaber resultater.

Jeg vil nu forlade denne tråd, den udviklede sig desværre ikke som ønsket. 

God dag til jer som kigger forbi.  

Fra Køge
Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig med de øvrige tråde, det er en god kombination imellem de to metoder.

Det har altid været en fornuftig synergi imellem ad-words og organisk søgemaskineoptimering.

Kombiner de to og du skal nok få et godt resultat ud af det!!

God dag til jer alle..

Bogføring mm.

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 18
Fra  Total Webløsning Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige mine ord.
Jo flere indgangsvinkler man har ude på nettet, til sit on-site, jo større "trafik-stabilitet".

Kort vurdering af ADWORDS & SEO:

ADWORDS giver X antal trafik i forhold X antal kroner der bliver lagt som budget. ( DVS. at ADWORDS ca. giver samme resultat i dag, om 1 måned, om et år etc. - Alt efter udbud & efterspørgsel blandt de konkurrende på det enkelte ADWORDS søgeord ) 

SEO kan ikke beskrives med en lineær vedvarende graf ligesom ADWORDS, her ser man ofte en stigende graf.
Jeg ser ofte at SEO, først skaber bedre resultater end ADWORDS efter 3-6 måneders SEO arbejde.
DVS. SEO kan ofte beskrives med en voksende graf hvor X antal trafik i forhold til X antal kroner er voksende måned for måned. Når jeg bearbejder mine kunders placeringer, ser jeg, som ovennævnt typisk at de 2 grafer ( ADWORDS = Vedvarende lineære graf & SEO = Voksende graf ), skærer hinanden efter 3-6 måneders arbejde.
Dvs. at man som virksomhed ofte får bedre resultater via. SEO, hvis man har i sinde at udbygge sin online forretning over en længere periode.

----

Det var blot en vurdering, vi tit og ofte benytter, når vi skal tilrettelægge vores arbejdsforløb.

God dag, og tak for de mange svar. 

 

Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 6 person

SEO skaber ikke seriøse resultater og afkast.

Men det gør out-of-home reklame-kampagner og TV reklamer tag et eksempel som wupti.com eller cdon.com  danske spil eller pokerstars hvis du vil have gang i din online butik/forretning. er det næppe SEO der skaber underværker. men god reklamestrategi skaber vækst, for produkter og virksomheder.

MVH

Senior Campaign Manager

Side 3 ud af 7 (64 indlæg)