Fin side synes jeg også og så ved jeg ikke om det er mig, men det under "priser" hvor der står reparation kan være svært at læse på den flotte mørkegrønne baggrund, så man kunne overveje en anden farve så man lidt nemmere kan læse reparation.
Selve skrifttypen brugt på kasserne er svær at læse, mikset imellem store og små bogstaver er forvirrende for øjnene, og gør det sværere at scanne ordene. Men ellers et fint site.
vælg af skrift farve vælg hel lys til en mørk baggrund derved let at læse ellers skal der sættes helt op for lyset meget på computer i især når der er solskins vejr vil teksten ikke kunne læses
kontakt siden få cvr nummer på siden og adresse info og telefon nummer.
få social medier på siden google plus som er nærmeste mere vigtigt end facebook da google har lagt det ind i deres vurdering af en sides placering
man går videre anden side ved bestilling ydelse side synes jeg er mere troværdig du kan sagtens ligge hele siden der og beholde seo du kan opgradere pretashop med en wordpressblog derved bliver designet mere ens og mere troværdigt
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg kan ikke finde ret meget - kort sagt, jeg er sgu imponeret...
Er dog enig om at kontakt siden skal indeholde alle data, for jeg ville nok ikke turde sende et 4k DKK udstyr til en som jeg ikke kan se hvem egentlig er...
Mikael tak for tippet med google+ vidste jeg ikke. Ang. design på shoppen er jeg igang med at redesigne den så den kommer til at minde mere om Phonerep.dk, er lidt mere fan af det mørke for tiden :P Kontaktoplysninger bliver lagt op ASAP.
Det er muligt DU er mere fan af den mørke side for tiden,men personligt syntes jeg som KUNDE den er for mørk,og øjet skal anstrenge sig lidt mere for at se tingene på siden, MÅSKE en lille ulempe.
Men ud over det syntes jeg din side er rigtig flot,tilgængelig og nem.