Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig Wordpress-koder søges (evt. studerende)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Dec 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står og skal bruge en hjemmeside, så sidder der nogle studerende der ude som er hamrende skarpe til wordpress og som står og mangler lidt til SUen, så smid mig en besked så kan det være vi kan hjælpe hinanden

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 09:44

Nu jeg godt nok ikke studerende, men kan altid bruge ekstra penge.

Hvad er det du skal have lavet, bare opsætning, programmering i wordpress eller?

mvh

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 10:09

Jeg har sendt dig en PM :-)

 iPhone 6

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 10:35

kipperen:

Jeg står og skal bruge en hjemmeside, så sidder der nogle studerende der ude som er hamrende skarpe til wordpress og som står og mangler lidt til SUen, så smid mig en besked så kan det være vi kan hjælpe hinanden

If it's something simple,  or not to advanced,  or you are open to a template/theme,  that I could give you a good deal.

Fra Rønde
Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 10:39

Eventuelt udfyld en kontakt form på www.beboo.dk - så vender vi tilbage til dig ved middagstid! :-)

Følg med i hvad jeg går og laver på min blog http://www.jarlund.info/

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 11:03

Smig mig gerne en PM, så kommer jeg mig et rigtig godt tilbud :-)

Blackface.dk -> Billig blackmask

Tilmeldt 26. Dec 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 11:14

Tak for jeres svar allesammen - Har den her hjemmeside jeg gerne vil have stablet på benene, men som sagt har jeg for mange år siden taget grundforløbet som webdesigner - men da det er mange år siden er jeg kun ved at ridste alt det gamle op, kort sagt siden skal bygges op så jeg selv kan laver design på den og selv være admin og styre den.

Hjemmesiden skal kunne følgene:

Det jeg godt kunne tænke mig med hjemmesiden, er at den skal have en form af et forumbord hvor der kan blive skrevet bruger og bruger imellem under den enkelte tråd.

Samtidigt, skal brugeren kunne logge ind på sin profil hvor de skal kunne handle bruger og bruger imellem og lægge div. ting op på deres profil under forskellige kategorier (ligesom trendsales.dk)

Hvis du stadig tror det er noget du kan hjælpe med, så smid en pm hvad omgang det ligger i af kroner og lad os se om vi kan finde en løsning :)

Glæder mig til at høre fra jer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ville det ikke være nemmere hvis Aminoer generelt beskrev deres opgave mere præcist i deres tråde?
Jeg kan godt se at du vil pointere at det skal være "billigt", men folk har forskellige opfattelser og tråden bliver bare sindsygt counter-productive, for her er en million der laver WP på Amino, de findes i alle prislag og i stedet ender man bare med en tråd hvor man sender en helvedes masse PM'er.

Jeg vil da gerne hjælpe, men jeg kan meget bedre forholde mig til det hvis du siger - opgaven er således, mit budget er således - så behøver hverken du eller ej at spilde vores tid på PM'er og på at læse en tråd hvor folk blot melder sig på banen som WP kyndige.

Lige for at pointere, dette er absolut generelt på Amino og slet ikke møntet udelukkende på dig, det er bare for at vise min stigende "utilfredshed" over at kvaliteten kan hives rigtig langt op på forummet hvis man lige bruger 2 minutter ekstra på at sætte en beskrivelse ind i sit indlæg; man skal jo alligevel lave den ;)

Fortsat god dag - jeg håber du finder en dygtig udvikler du bliver tilfreds med, jeg har selv haft rigtig gode erfaringer med Phillip Dyhr Hobbs fra Virtual Ninja, men der er sikkert også andre dygtige mennesker derude. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:19

Kehler:
kan hives rigtig langt op på forummet hvis man lige bruger 2 minutter ekstra på at sætte en beskrivelse ind i sit indlæg; man skal jo alligevel lave den ;)

Du skrev så din beskrivelse i mens jeg var ved at skrive den her stil til dig ;) 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)