Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Wordpress ekspert med stort E i ekspert...

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 01:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Har for ikke så længe siden fået foretaget en opdatering af seneste version af Wordpress, men oplever problemer når jeg vil skrive nye indlæg, hvorfor jeg regner med der ligger en fejl et sted i opdateringen. Det er desværre sådan at jeg ikke ser mig selv som værende stærk i det at opdatere til nye versioner og derfor helt udliciterer det til nogle der har lidt mere forstand på det end jeg selv. Har tidligere brugt samme fyr til det hele, men han er desværre ikke til at fange længere, hvorfor jeg søger en der kan afhjælpe mig med nuværende problem. Problemet er, at over halvdelen af teksten i mine indlæg forsvinder, samt det indsatte link til et billede, hver gang jeg trykker på "Publish" eller "Update" og det kan man jo godt sige er ret træls og er først sket efter opdateringen til seneste version er sket.

Jeg søger en der véd at han/hun har 100 % forstand på Wordpress og eventuelt ved hvad der kan være galt med opdateringen eller måske siden. Siden det handler om findes her - den er efterhånden blevet rimelig stor og vokser kun, hvorfor jeg søger en der kan garantere at jeg ikke umiddelbart mister noget af indholdet på siden under opdateringen eller rettelsen. Betaler selvfølgelig for servicen, det klart - eneste jeg "forlanger" er at alt virker som det skal bagefter.

Har med vilje ladet et indlæg blive på siden, hvori det kan ses, hvordan indlæg skrevet i seneste version ender med at se ud, selvom det er opsat på akkurat samme måde som de andre indlæg der findes på siden.

Håber virkelig meget på at høre fra en der kan hjælpe mig af med problemet hurtigst muligt.

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 02:28

Uha, jeg kender udemærket godt til den følelse du sidder med. Det er rent ud sagt dybt frustrerende, når ens side, der ovenikøbet er i vækst, pludselig ikke virker - specielt med et system som Wordpress

Jeg bruger selv Wordpress - hvordan har du opdateret til den nyeste version? Igennem kontrolpanelet, eller?

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 04:35

Det er enormt frustrerende - har haft en anden til at opdatere systemet, så kender ikke lige til måden det er gjort på, men et eller andet er desværre nok gået helt galt, så nu leder jeg så efter en der kan rette lidt på det, så siden kommer helt på benene igen...

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 07:40

Tillader mig at lave et "bump" i håb om at der er nogle morgenfriske derude Smile

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 08:22

Do you have backups before you updated?

I would like to help you, can't promise any thing but I and my team of "ninja"

are problem solvers, 

But I charge ....

interested? in getting started today?

Tilmeldt 16. Dec 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:37

Kan være et af dine plugins, hvis du da bruger sådan nogle. Prøv at så alle sammen fra og lav en post, hjælper det, kan du slå dem til igen en efter en, til du finder det der fucker

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 08:47
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
En ny installation af wordpress burde kunne klare problemet

Billige seo pakker

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 09:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har lige et hurtigt spørgsmål, forsvinder teksten også i backenden når du skriver eller er det kun i frontenden halvdelen ikke vises?

Hvis det er det sidste kan det være noget templatespecifikt eller noget noget formatering der kommer med hvis du kopierer teksten direkte ind fra andre kilder.

Hvis du kopierer tekst ind så kør det en tur over notepad først og prøv også at skift tema til standard 2011 for at tjekke at det ikke er noget template specifikt.

På den måde kan du være med til at indkredse problemet inden du eventuelt hyrer en til at tjekke siden. Vores udvikler og super WordPress ekspert er desværre booket ca 8 uger frem, så jeg kan ikke tilbyde at gå 100% i dybden, men lad mig vide hvordan ovenstående tests går, jeg har faktisk lige løst et lignende problem for en kunde.

På to sider blev der intet tekst vist når kunden skiftede template, dette skyldtes noget formatering der var kopieret med da indlægget var blevet oprettet. Ved at fjerne den ekstra formattering virkede det igen.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 09:15

Hej Thomas

Jep, det forsvinder også i backend delen når jeg trykker på publish eller update. Alle mine tekster skrives altid på forhånd i notepad, hvorefter jeg kopirere teksten ind i html delen i Wordpress indlægget, så det er muligvis ikke der det ligger. Det er også først opstået efter min opdatering til seneste udgave af WP, hvorfor jeg har tendens til at tro, fejlen ligger et sted der. Tidligere var der ingen problemer når jeg lavede indlæg.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 09:18

Det hjalp desværre ej heller at skifte til default temaet, samme problem var der fortsat Sad

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)