Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Wordpress ekspert med stort E i ekspert...

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Allan Hansen:

Det hjalp desværre ej heller at skifte til default temaet, samme problem var der fortsat Sad

Hej Allan

Jeg tror måske du har et eller andet editorplug-in installeret. Hvis du er gået fra version 3.01, 3.02 m.f. direkte op til den nyeste er der sket en ændring i den måde WordPress editor kaldes på. Derfor kan der være problemer hvis du bruger et editorplugin som ikke er blevet opdateret til seneste version.

Kunne det være problemet?.

EDIT: Selvom et eventuelt editorplugin er opdateret til seneste version er det ikke sikkert de har rettet deres kode i forhold til den nye måde editoren kaldes på. Prøv under alle omstændigheder at disable et eventuelt editorplugin hvis du har et installeret.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 09:36

Hej Thomas

Det virker heller ikke til at være tilfældet, i så fald er plugin´et ikke listet under installerede plugins.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 09:52

Allan Hansen:

Hej Thomas

Det virker heller ikke til at være tilfældet, i så fald er plugin´et ikke listet under installerede plugins.

Æv, det var faktisk mit bedste bud på en hurtig løsning uden du skulle til at betale en masse for det Smile.

Kan du ikke sende mig en kopi af din database til tf@webcoders.dk? Så tjekker jeg den lige på en installation, så kan jeg tjekke at det ikke er din database det er corupted.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 10:01

Hej Thomas

Ville rigtig gerne, men det er vist ud over min database forstand at hitte ud af hvordan jeg gør Smile

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 10:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Allan Hansen:

Hej Thomas

Ville rigtig gerne, men det er vist ud over min database forstand at hitte ud af hvordan jeg gør Smile

Log ind i PHPmyAdmin på dit webhotel og klik i menuen til venstre på den database WordPress er installeret med. Derefter vælger du eksport og sætter flueben i ZIP så den bliver pakket inden download.

Hvis du ikke ønsker at give mig dit login/pass til din bruger i Wordpress skal du lige oprette en ekstra bruger inden du laver eksporten, eller lave dit password om.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 16:17

* Bump * Søger stadig efter en der kan afhjælpe mig med problemet...

Thomas, får mail tilbage når jeg sender en til dig, om at den ikke kan afleveres.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 16:34

Allan Hansen:

* Bump * Søger stadig efter en der kan afhjælpe mig med problemet...

Thomas, får mail tilbage når jeg sender en til dig, om at den ikke kan afleveres.

Du kan prøve på sales@webcoders.dk

Det er dog mærkeligt hvis ikke du kan sende til tf@webcoders.dk, har modtaget de første 50 emails i dag, senest for nogle minutter siden fra Amino.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 16:47

Hej Thomas

Har netop forsøgt at sende til din førstnævnte mail igen, den der ser ud til at være din personlige. Har vedhæftet en zip fil med databasen - håber jeg.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 16:51

Allan Hansen:

Hej Thomas

Har netop forsøgt at sende til din førstnævnte mail igen, den der ser ud til at være din personlige. Har vedhæftet en zip fil med databasen - håber jeg.

Den er modtagetYes klokken er ved at være 22.50 her så jeg vil holde fyraften, men jeg vender tilbage til dig i morgen.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 17:46

Sagen er afsluttet...

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)