Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontakt til distribuør af nike & Hummel

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Mig og min bror har et lille firma hvor vi laver firma tryk / broderi på tøj, firma tøj hvor de selv kommer med det.

Vi vil gerne udvide med sporttøj som hummel og nike, hvor vi vil sælge dem med tryk til firma.

Mit spørgsmål før jeg bevæger mig ud i alt mulig, er det muligt som 2 mands firma at starte en webshop og få en aftale med de tøjmærker og er der en distribuør med disse tøjmærker, er ret sikker på man skal tage direkte kontakt til hummel

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 23:53
Kort og kedeligt svar nej de vil have butikker med gå gade front dette gælder Nike men måske Hummel er til at snakke med det har jeg ikke prøvet

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Fra Aarhus/Aalborg
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 41
Fra  IMENO Skrevet kl. 11:44

Goddag

Det er nok rigtig nok de store brands er sværre, som en lille virksomhed, at lave aftaler med...

Jeg ved Hummel bl.a. har lignende aftaler med store sportskæder som SportsMaster hvor klubber kan få tryg på deres Hummel tøj igennem dem. Men derfor kan det jo godt ske Hummel vil finde det interessant at have nogle lignende samarbejdspartnere for Firmatøj!

Ellers vil jeg råde Jer til at finde nogle mindre sportsmærker, måske er der nogle i Jeres lokalområde, eller hvad med de mærker der sælges i Dansk Supermarked (Kempa m.fl.), måske de har interesse i at blive "set" i firmaer?.

Håber I finder ud af noget godt, der sker jo ikke noget ved at tage kontakt!

Mvh.

Søren Lander

Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:43

Tænkte nok det var lidt tricky :)

Det er nemlig fordi vi er en mindre by, hvor der er 3 x divisions hold og de er lidt mærke bevidste efter nike, hummel og adidas. Samt firmaerne er der en stor opbakning om dette.

Men prøver og ser hvad jeg kan få ud af hummel ellers synes jeg have fundet lidt engelsk distribuør med sporttøj. Er der nogen særlige regler med import af sportstøj fra england ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)