Tror tiden er inde til at jeg får banket det endeligt fast i overetagen hvordan tingene hænger sammen Hører så meget omkring SEO artikler, artikeldatabaser, presswire og lignende og at det kan være en god ide at få lavet sådanne artikler og udsende dem på eksempelvis presswire, men hvordan hænger det sammen - altså, er der trafik at hente på den måde eller hvordan og hvorledes? Kunne nok forholdsvis let finde nogle til at skrive SEO artikler omkring ens webside og så udsende dem på forskellige artikeldatabaser, men hvordan skriver man de artikler for at de vil give nogen respons? Er det bedst selv at forsøge, i og med at man gerne skulle kende ens egen webside bedst, eller kan det betale sig at have en anden til det, der har forstand på SEO venlige ord og tekster? Virker som et interessant marked at forsøge - hvem ved, måske det giver noget af sig. Men vil rigtig gerne høre fra nogle der kender mere til det, som kan fortælle lidt om hvordan tingene hænger sammen - så kan jeg også lære lidt idag |
Hej Allan
Som udgangspunkt syntes jeg du skal finde ud af om du vil gøre det for Trafik eller for Links (SEO).
Hvis du gerne vil gøre det for links & SEO - så er kvaliteten af dine artikler ikke specielt relevant, da du i teorien er ligeglad om folk læser dem, men det er derimod vigtigt at have en hvis kvantitet - til dette formål er det en god idé at bruge gratis aritkeldatabaser og lignende.
Hvis du er ude efter trafik, så mener jeg at sites som presswire osv. kan hjælpe dig, men her er jeg ikke ekspert :) Jeg ved dog at dine artikler skal indeholde noget fornuftigt stof, for at det generer trafik.
Held og lykke :)