Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO artikler og flere besøgende?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror tiden er inde til at jeg får banket det endeligt fast i overetagen hvordan tingene hænger sammen Smile 

Hører så meget omkring SEO artikler, artikeldatabaser, presswire og lignende og at det kan være en god ide at få lavet sådanne artikler og udsende dem på eksempelvis presswire, men hvordan hænger det sammen - altså, er der trafik at hente på den måde eller hvordan og hvorledes?

Kunne nok forholdsvis let finde nogle til at skrive SEO artikler omkring ens webside og så udsende dem på forskellige artikeldatabaser, men hvordan skriver man de artikler for at de vil give nogen respons? Er det bedst selv at forsøge, i og med at man gerne skulle kende ens egen webside bedst, eller kan det betale sig at have en anden til det, der har forstand på SEO venlige ord og tekster?

Virker som et interessant marked at forsøge - hvem ved, måske det giver noget af sig. Men vil rigtig gerne høre fra nogle der kender mere til det, som kan fortælle lidt om hvordan tingene hænger sammen - så kan jeg også lære lidt idag Smile skader aldrig at blive klogere.

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 17:22

Hej Allan

Som udgangspunkt syntes jeg du skal finde ud af om du vil gøre det for Trafik eller for Links (SEO).

Hvis du gerne vil gøre det for links & SEO - så er kvaliteten af dine artikler ikke specielt relevant, da du i teorien er ligeglad om folk læser dem, men det er derimod vigtigt at have en hvis kvantitet - til dette formål er det en god idé at bruge gratis aritkeldatabaser og lignende.

Hvis du er ude efter trafik, så mener jeg at sites som presswire osv. kan hjælpe dig, men her er jeg ikke ekspert :) Jeg ved dog at dine artikler skal indeholde noget fornuftigt stof, for at det generer trafik.

Held og lykke :)

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 18:08

Presswire udsender kun pressemeddelelser, og en god pressemeddelelse har evnen til at genere et positivt indtryk af din virksomhed. Derudover kan du benytte SEO-artikler på diverse blogs osv til at genere trafik - men Google belønner gode artikler. Derudover kan du optimere teksterne på din hjemmeside, så de er fængende, samtidig med at har SEO for øje. 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:40

Som de andre nævner skal du gøre opmed dig selv om det skal være rent SEO eller du ønsker folk læser dem og får dem delt videre ud

Jeg synes personligt man skal gå efter artikler som alm mennesker gider at læse, på den måde kan andre finde dem og endda vidergive dem, f.eks på facebook og det giver endnu flere besøg

Laver du dem som ren SEO artikler så får du det ene link og ikke så meget andet, jo SEO værdi, men personligt mener jeg det er bedre og tage nogen gode artikler folk vil læse og lade dem sprede det gode budskab :)

Bare min synsvinkel :)

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 20:18

Personligt forstår jeg ikke at du behøver noget direkte valg, som de andre forsøger at forklare dig. Hvorfor ikke gøre begge dele?

Som udgangspunkt når du skriver artikler - uanset hvem du skriver dem til - om det er til din egen hjemmeside, blogs, artikeldatabaser, eller andet - så skal du skrive til brugeren, og jeg forstår ikke folk der ikke skriver til brugeren.

Det er selvfølgelig rigtigt, at du kan vælge at skrive en komplet skodartikel, og alligevel få et link, men hvorfor ikke slå 2 fluer med 1 smæk? Skriv en skide god artikel, som er velformuleret, god, og informativ, og placér et link der hvor det er relevant til din side. Skriver du en god artikel, med eller uden links - det er irrelevant, så vil og skal folk nok dele den, hvilket gør at du får et link, men også direkte besøgende.

Hver gang jeg skriver en artikel med SEO for øje, så slår jeg 2 fluer med et smæk. Jeg skriver en god artikel, og smider et link - det fungere meget godt. Nogle af mine sider modtager op mod 75% af de besøgende fra eksterne kilder (udenom søgemaskinerne). Direkte besøgende fra en artikel, eller et indlæg, er mindst lige så gode som dem fra søgemaskinerne.

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:38

Til trådstarter det er rigtigt godt at få noget presse omtale, Lad os lige se på besøgspotentialet hvis du eks. får en artikel i EH (ekstra hørmeren) (de har ca, 670000 unikke daglige besøgende) bare husk at give din artikel en god og relevant titel. lad os så sige at en 3'del af de besøgende på eb.dk ser din artikel (nok lige optimistisk nok) så har du et besøgspotentiale på ca. 233333 selvfølgelig er det ikke dem alle der vil besøge dig og alle dem der besøger dig så regn med at kun omkring 1-2% konverterer hvis vi er lidt optimistiske, og lige en ting mere glem aldrig den sindsyge SEO effekt der er i at få dit link i en google news approved sprøjte, (dem kan du faktisk godt selv lave) men det kræver både tid og kreativitet :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:41

sats på bruger 1 og sørg for der er dine kerne ord i og den er unik god derved tænker man også på seo en god vil flere også linke til

ved selv det er svært finde nogle der har både viden nok  om ens emme derved bliver godkendt ,til sidste bliver det en selv der laver det hele

jeg har satser lige nu at få råd til bedre computer programmer der retter bedre stave fejl og hjælper mere med grammatikken de er bare dyrere de computer og programmerne

selvfølgelige giver en god unik meste trafik og seo derfor sats på begge ting og få det bedste udbytte

grundene til de er dyrere dem nogle af artiklen forfatter laver der har høj godkendelse rate er de sætter sig i ind i dit produkt snakker med dig og sender det frem og imellem dig og artiklen forfatter en godkendt artiklen der giver kunder er hårdt slid at lave

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

seOrdbogen:
Hvis du gerne vil gøre det for links & SEO - så er kvaliteten af dine artikler ikke specielt relevant,

Jeg er ikke SEO-gut, men forsøger da at holde mig lidt orienteret. Din udtalelse harmonerer hverken med, hvad jeg oplever på mine egne sider, eller med hvad jeg hører fra SEO-folket.

Det er mit indtryk, at Google allerede er i gang med at vurdere artikler på kvalitet efter nogle automatiserbare kriterier - hedder det måske Panda?

Kunderne til mine "bedre billige tekster" bruger dem typisk enten på egne sites på blogs for at gøre siden levende og interessant, eller på andre sites for at linke til egne sites.
Der er selvfølgelig højere kvalitetskravet til tekster, som ens egne brugere kommer til at læse - men det er efter min bedste overbevisning tåbeligt at lave dårlige tekster til eksterne formål. Hvis vi følger søgemaskinernes udvikling gennem årene, ser vi, at de bliver mere og mere "human like". De bliver dygtigere og dygtigere til at finde og belønne kvalitetsindhold. Mon ikke den udviklnig fortsætter? Og mon ikke det derfor er temmelig kortsigtet at arbejde med for dårlige tekster?

Venlig hilsen

Hans

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 22:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Hans

Jeg ved ikke om mit budskab kom ordentligt ud? - eller, det gjorde det åbenbart ikke.

Det jeg prøvede at sige var, at det er bedre at lave 20 okay artikler, istedet for at bruge tiden på at skrive 1 rigtig god, hvis formålet er linkbuilding - på ukendte sites.

Dertil skal det selvfølgelig siges at 1 rigtig god artikel kan fungere som linkbait og på mange andre måder bringe links til dit site. Men hvis du fx submitter en artikel til en ukendt artikeldatabase - så ville jeg ikke gå alt for meget op i kvalitet! Man skal selvfølgelig altid lave unikt indhold osv..

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 22:58

Alt er jo relativt når du skriver okay og godt.. Dog vil jeg mene i de fleste tilfælde at 20 okay er bedre end 1 godt..  Dog skal det siges jeg ikke er seo ekspert men jeg har sat mig lidt ind i det og det som virker godt for mig er at være aktiv på diverse blogs og forums :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)