Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af landing page

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil lige fremhæve at "småsag" ikke er et ord vi har opfundet. Det følger af småsagsprocessen i retsplejeloven, så vi kan ikke rigtig tillade os at omdøbe det.

Jeg syntes egentlig at tavlen var meget god. Er der bred enighed om at den er for skoleagtig? For i så fald vil jeg bestemt ændre den til noget andet. 

Vedr. at skrive priserne i overskriften, så "fylder de lidt" eftersom de afhænger af sagens størrelse. vi var derfor nervøst for om der ville blive for meget indhold på siden hvis vi lagde dem op også. Nogen tanker?

Fra Odense
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 15:55

@Kim - din tegning ser i øvrigt SUPER godt ud. Jeg tror jeg vil tillade mig at låne med arme og ben fra den :) Tak for forslaget.

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 15:56

HornskovVindberg Inkasso:

Jeg vil lige fremhæve at "småsag" ikke er et ord vi har opfundet. Det følger af småsagsprocessen i retsplejeloven, så vi kan ikke rigtig tillade os at omdøbe det.

...

Vedr. at skrive priserne i overskriften, så "fylder de lidt" eftersom de afhænger af sagens størrelse. vi var derfor nervøst for om der ville blive for meget indhold på siden hvis vi lagde dem op også. Nogen tanker?

Heh, der kan man bare se. Man lærer noget hver dag. :)

Synes godt man kan lægge priser ud, men de skal være let gennemskuelige.

:) Kim

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 15:57

HornskovVindberg Inkasso:

@Kim - din tegning ser i øvrigt SUPER godt ud. Jeg tror jeg vil tillade mig at låne med arme og ben fra den :) Tak for forslaget.

Fyr den af ! :)

Fra Risskov
Tilmeldt 14. Sep 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 16:49

:) Jeg forestillede mig heller ikke, I havde opfundet ordet, men de associationer det sætter i gang hos den, der læser det. Og det første jeg tænker er altså 'småkager'.

Derudover kunne du/I måske spørge jer selv om, hvad I får ud af at forklare et begreb. Ved almindelige mennesker uden for juraens verden, at man opererer med et begreb, der hedder 'småsager'? Som søgeord tror jeg ikke, det har den største værdi. I kan jo komme mere direkte på ved at sige, at I er super skarpe på retsager under 50.000 - og så ikke et ord om småsager.

Jeg er ikke den store tilhænger af tavlen. Egentlig er der noget hyggeligt og afvæbnende over den, men i kombi med det mere business-agtige look resten af siden har, synes jeg ikke, det fungerer.

Synes for øvrigt også, du skal stjæle med arme og ben af Kims lækre opsætning :)

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 19:54
Side 2 ud af 2 (16 indlæg)