Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af landing page

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 14:51

Bare lige en hurtig kommentar:

Umiddelbart bryder jeg mig ikke om, at jeg bliver omstillet til en kontaktformular, når jeg klikker på knappen "Priser".

En afgørende ting er, om besøgende får svar påd et de søger efter og dermed klikker på. Hvis jeg klikker på "Priser", forventer jeg at få svar på, hvad det koster. Og det gør jeg ikke her - tværtimod bliver jeg omstillet til en side, hvor jeg skla indtaste oplysninger.

Jeg tror, at det skræmmer nogle besøgende væk.

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Fra Odense
Tilmeldt 30. May 11
Skrevet kl. 14:53

Hej Bo,

Se det er en lodret fejl fra vores side. Det fikser jeg med det samme. Tak for kommentaren :)

Flere vurderinger er meget velkomne.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 14:56

Det var så lidt :-)

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:01

Hvad er dine søgeord til siden igennem adwords?

Fra Odense
Tilmeldt 30. May 11
Skrevet kl. 15:08

Det dukker frem på søgeord som "advokat" og oplyser et for sagen om under 50.000 kr. behøver man ikke advokat. Det har givet rigtig mange hits i de par dage det har været oppe (pauset pt. da vi vil lave landingpagen færdig).

Fra Risskov
Tilmeldt 14. Sep 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:33

Hej - det bliver også lige et hurtigt svar her fra.

Overordnet set synes jeg grafikken er ok, men nogle steder er fonten for stor - eller virker sådan på mig. Eksempelvis overskriften i den grønne stribe.

Jeg ville også holde brødteksten mere grafisk enkel, så der ikke både er kursiv, understregninger og grøn skrift :) Lav et par overskrifter i fed. Eksempelvis kunne 'Vi har løsningen' være en overskrift til den følgende tekst.

Derudover er jeg som læser umiddelbart lidt i tvivl om, hvordan jeg skal forstå en småsag. Hvis det pr definition er en sag, der koster under 50.000 kr., men i overskriften lyder det som om, I prøver at sige, at I er hurtige og billige, eller? Lidt begrebsforvirrende, synes jeg :)

Og så leder det ord mig altså bare hen på ordet 'småkager'. Er det overlagt? Jeg troede først, der var tale om et eller andet ordspil :) Måske min tekstforfatterbaggrund.

Men teksten synes jeg er god og forklarende - måske der er lidt rigeligt af den til en forside, og eksemplet ville jeg nok få indarbejdet på en anden måde...

Håber det kan bruges!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:35

Det er ikke meget i bruger ordet advokat. Prøv at bruge jeres Adwords søgeord i din title og beskrivelser og evt. keywords og i overskrifter hvis det er den vej i bliver fundet igennem. Det giver en bedre Kvalitets score samt bedre visning af annoncer og (forhåbentligt) billigere klik. 

Fra Odense
Tilmeldt 30. May 11
Skrevet kl. 15:45

@Iben og Jesper - tak for kommentarerne. Jeg har forsøgt at rette lidt yderligere til :)

Det er god og brugbar kritik vi får, så mange tak indtil videre!

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 15:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Har det lidt lige som Iben med ordet 'småsag' - det virker ikke i mit hovede. En stavefejl, opfundet (søgt) ord - skulle der stå småkager...? ;)

Ellers så handler det i sin 'enkelthed' bare om at samle op og føre videre. Der findes et utal af formler og modeller man kan tage udgangspunkt i. Det fede ved en landingpage er at den potentielle kunde allerede er i butikken - og altså ikke først skal hives derind.

De kan stilles op på mange måder. Med udgangspunkt i den aktuelle har jeg gjort det lidt lettere at fordøje. Det er selvfølgelig begrænset hvad man kan lave på 6 min.:

Jeg ser ingen grund til at tage en naiv skoletavle ind i så businesspræget et emne. Klar CTA - man kan måske argumentere for at et telefonnummer ville være ligeså godt at have på, men hvad.

Men altså, på skolemåden; 1,2,3 - trip, trap, træsko - Interest, Desire, Action... kært barn..

Hvis man virkelig vil spille på priser kunne det komme i overskrifterne?

:) Kim

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)