Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Outsourcing af tekstskrivning og link-building (engelsk)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg står og skal til at outsource noget for første gang i mit liv og søger derfor et par gode råd ang. det. Jeg har en engelsk-sproget side jeg skal have lavet noget indhold til (mest af hensyn til SEO). Jeg har forsøgt mig lidt selv, men bruger utrolig meget tid og energi på det og har derfor besluttet mig for at outsource det til asien eller lignende.

Jeg havde tænkt mig at benytte Odesk.com, da jeg havde fået den anbefalet af en ven. Men er lidt i tvivl om det er den bedste eller jeg hellere skulle bruge f.eks. Elance.com.

Opgaven går ud på at personen skal skrive ca. 50 "tips" indenfor et pågældende emne - nok noget rewriting af nogle artikler fra andre hjemmesider. Herefter vil jeg gerne have en til at lave faste blog-indlæg om emnet og linkbuilding på relevante søgeord.

Det som jeg er lidt i tvivl om er følgende:

- Hvor meget mener I jeg bør betale? Har set folk der arbejder ned til 4$ i timen, men her er kvaliteten nok også efter det.

- Hvordan tjekker jeg at det indhold de skriver er unikt? Findes der nogle online-værktøjer til det?

- Er der noget jeg skal være særlig opmærksom på når jeg outsourcer linkbuilding? Og er det en dårlig idé at benytte personer der ikke har engelsk som modersmål til dette?

Håber I kan hjælpe eller evt. guide mig i den rigtige retning. Glæder mig til at høre fra jer.

Med Venlig Hilsen

Kasper Andreassen

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:23

Hej følger lige lidt med, da vi står lidt med samme problemstilling :)

I forhold til du vil være sikker på unikt indhold kan du indtaste din url i copyspace.com (gratis) og der se om dit indhold findes andre steder på nettet :)

/articoli

Fra Odense
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 14:54

Du kan søge efter duplicate content flere steder - herunder http://www.copyscape.com/. Derudover er økonomi og kvalitet som oftest tæt forbundet, så det er ikke altid en fordel at gøre brug af tilbud, der kun konkurrerer på pris.

Vær også opmærksom på, at sprog og stil kan variere efter, hvilke markeder du forsøger at ramme. Derudover ville jeg ikke være nervøs at outsource linkbuilding - finder du den rigtige leverandør, svarer det jo til at outsource linkbuilding på dansk, og der er masser af glimrende alternativer.  

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:32

Tak for de hurtige svar!

Mht. copyspace, vil jeg gerne have mulighed for at søge efter teksten inden jeg publicerer det. Altså indsætte ind artikel i et "tekst-felt" og derved søge.

Med Venlig Hilsen

Kasper Andreassen

Fra Odense
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 19:35

Kasper-A:
Mht. copyspace, vil jeg gerne have mulighed for at søge efter teksten inden jeg publicerer det

Mon ikke man kan det - kan være andre aminoer, der beskæftiger sig med DC og SEO, kender til et sådant program. 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 19:47

Kenneth Steel:

Kasper-A:
Mht. copyspace, vil jeg gerne have mulighed for at søge efter teksten inden jeg publicerer det

Mon ikke man kan det - kan være andre aminoer, der beskæftiger sig med DC og SEO, kender til et sådant program. 

Det kan man nu godt med http://www.copyscape.com man skal bare betale for det, og det er nu relativt billigt.

Hvis det dog er internt skal du nok have gang i DCfinder.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 08:26

I have done this extensively and earnt over 7000DKK on fiverr doing this,

Let me know if you want some help,

my rates are here

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:45

KTJ-Media.dk:
Det kan man nu godt med http://www.copyscape.com man skal bare betale for det, og det er nu relativt billigt.

Okay, kunne være jeg skulle forsøge mig med det så, når det bliver aktuelt. Tak for det :-)

@Phillip Dyhr Hobbs: Thank you, I'll take a look :-)

Med Venlig Hilsen

Kasper Andreassen

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)