Hej Aminoer,
Jeg havde tænkt mig at benytte Odesk.com, da jeg havde fået den anbefalet af en ven. Men er lidt i tvivl om det er den bedste eller jeg hellere skulle bruge f.eks. Elance.com. Opgaven går ud på at personen skal skrive ca. 50 "tips" indenfor et pågældende emne - nok noget rewriting af nogle artikler fra andre hjemmesider. Herefter vil jeg gerne have en til at lave faste blog-indlæg om emnet og linkbuilding på relevante søgeord. Det som jeg er lidt i tvivl om er følgende: - Hvor meget mener I jeg bør betale? Har set folk der arbejder ned til 4$ i timen, men her er kvaliteten nok også efter det. - Hvordan tjekker jeg at det indhold de skriver er unikt? Findes der nogle online-værktøjer til det? - Er der noget jeg skal være særlig opmærksom på når jeg outsourcer linkbuilding? Og er det en dårlig idé at benytte personer der ikke har engelsk som modersmål til dette? Håber I kan hjælpe eller evt. guide mig i den rigtige retning. Glæder mig til at høre fra jer. Med Venlig Hilsen Kasper Andreassen |
Hej følger lige lidt med, da vi står lidt med samme problemstilling :)
I forhold til du vil være sikker på unikt indhold kan du indtaste din url i copyspace.com (gratis) og der se om dit indhold findes andre steder på nettet :)
/articoli