Er der nogle Aminoer der kender www.seomondo.dk? Kan de anbefales? Johannes |
Hey Johannes
Har aldrig hørt om dem før? Er du på udkig efter SEO ? ! ?
/ Kruse...
Er der nogle Aminoer der kender www.seomondo.dk? Kan de anbefales? Johannes |
Hey Johannes Har aldrig hørt om dem før? Er du på udkig efter SEO ? ! ? / Kruse... |
Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.
Hej Kruse. Det er blot en af mine kunder, der overvejer et tilbud fra dem vedr. SEO. Jeg kender dem nemlig heller ikke, så tænkte at der måtte være en Amino eller 2 der kender dem? Johannes |
Har ikke hørt om dem, men lidt søgning på nettet viser at telefonnummer er det samme som til: http://www.motivaco.dk/ Så den person som er bag seomondo.dk er nok den samme, altså coach. Men det er selvfølgelig uden at have tjekket det fuldt ud, kender dem ikke, så jeg kan ikke sige så meget kan man sige. MVH Kim |
Kim Tetzlaff
🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig
ahh - på den måde :) det er der sikkert også! Tilbyder du efterhånden ikke selv SEO ? |
Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.
nej, har også undersøgt det samme. Firmaet er oprettet af 2 tidligere Krak ansatte - men det skal jo ikke tale imod dem på forhånd:) Men oprettet i 2010 må der være nogle Aminoer, der har erfaringer med dem!?! |
Nej, jeg holder mig til det jeg kan finde ud af, nemlig AdWords Johannes |
Det syntes jeg er sindsygt nice - neutralitet kunne man godt bruge noget mere af :) generelt. |
Jeg er en af ejerne af Seomondo, som er forholdsvis ny på markedet. Og hvis en af dine kunder har fået et tilbud, er det nok mig, der har givet det. Seomondo arbejder med SEO og international internetmarkedsføring, bl.a. via vores danske eksportportal ProDenmark.com på 23 brugersprog. Har du - eller andre aminoer - spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte mig. Mvh Poul, www.seomondo.dk |
Nice navn :-) Man kan bare ikke lade være med at tænke på momondo :-) |
Ejer af Winkwink & Magentoxperten.