Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis markedsføring på bryllupssite ifb med opstart

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Oct 06
Indlæg ialt: 165
Fra  VildMedBryllup Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Idag lancerer jeg en bryllupshjemmeside, som skal hamle op med en meget etableret konkurrent.

Derfor modtager jeg meget gerne kritik på siden, og jeg giver meget gerne 3 måneders gratis markedsføring som tak.

Siden hedder www.VildMedBryllup.dk 

Så hvis du har et produkt du vil sælge til bryllupskunder, så send mig noget feedback på hvad der er godt og skidt.

Se hjemmesiden her: bryllupsforum

Casper Grønbjerg
www.MyGoodParty.com

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:35

mere tekst eller måske et billedet eller en video på forsiden for der er et langt hvidt stykke uden indhold på siden.

husk titler og tags i billeder derved en chance de findes i google billedet søgning det kan give ret mange besøgene på ens side.

bruger betingelser ved oprettelse mangler der på forummet folk tager en mere seriøse vis der er nogle

få lavet en kontakt side med dansk url og kontaktformular cvr nummer adresse info det giver troværdighed

power by joomla version står også kæmpe stort på kontakt siden det ser ikke ligefrem ud som noget i tager seriøst denne side.

lav en bryllups ordbog på siden det giver interne struktur på siden ligesom amino.dk wiki side det giver og indhold og folk ville heller nu linke til dig da mere indhold med mere ,husk denne side starter ud med h1 med kerne ord og hver gang kerne  ord nævnes linker du til denne side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Oct 06
Fra  VildMedBryllup Skrevet kl. 10:55

Hej Mikael

Det er sgu pinligt jeg ikke have set den der kontakt side. Den får jeg lige fikset med det samme.

Tak for rigtig gode inputs. Skriv til mig hvis du skal have et banner i rotation

Casper

Casper Grønbjerg
www.MyGoodParty.com

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 11:25

Der står under leverandøre at man kan finde jeres muligheder for at ligge i en kategori ved at kigge på jeres annoncør side. Der er dog intet link, og man kan ikke finde det på sitet noget sted.

Jeg ville smide et link i footeren. Derudover så fyld ind i catergorierne indtil i har volume, når i har volume så ligger i dem der vil betale i toppen med et ikon der fortæller at dette er foretrukne leverandør el. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Oct 06
Fra  VildMedBryllup Skrevet kl. 11:29

Hej Mala

Super relevant...Jeg kan godt se at der skal være et link

Jeg får fikset det

Tak

Casper Grønbjerg
www.MyGoodParty.com

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:44

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Oct 06
Fra  VildMedBryllup Skrevet kl. 12:06

Hej Mikael

Kan du lave et banner der er "stuerent"

Noget med "er du ved at planlægge polterabend? - så kig på www.strip......dk"

Så lægger jeg dig ind under polterabend leverandører, og sætter banneret i rotation, men husk det skal være sobert

Casper Grønbjerg
www.MyGoodParty.com

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:18

Alt-til-din-fest.dk:

Hej Mikael

Kan du lave et banner der er "stuerent"

Noget med "er du ved at planlægge polterabend? - så kig på www.strip......dk"

Så lægger jeg dig ind under polterabend leverandører, og sætter banneret i rotation, men husk det skal være sobert

jeg kan ikke finde ud ad lave banner men kunne da godt lave et tekst links er du ved planlægge en polterabend kig forbi www.stripdanmark.dk  men jeg kunne godt bruge måske bedre programmer til sådan noget så var uafhængig af webmaster, dog grundting vil jeg ligge ud til eksperterne

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Oct 06
Fra  VildMedBryllup Skrevet kl. 14:27

Send mig det du har på smil@vildmedbryllup.dk

Casper

Casper Grønbjerg
www.MyGoodParty.com

Fra Nordjylland
Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 15:41

Super flot side!

Var selv ret vild med lysegrå skrift på min første hjemmeside, men det er rigtig hårdt for øjnene at læse grå på hvid baggrund. Derfor bør man altid benytte sort eller evt. mørkegrå til skrift.

Man kunne iøvrigt godt gøre endnu mere ud af, at vise, det er et forum ved evt. at flytte streamen fra forummet længere op, således man ikke skal til at scrolle ned for at opdage debatstrømmen. Håber det giver mening...

Har du besøgt landbrugets debat- og erfaringsforum www.erfaland.dk i dag?

Udarbejdet af landmænd, for landmænd!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)