Hej alle sammen.. Jeg synes selv jeg er ret god til det med computer og hardware. Men alligevel er jeg løbet ind i et problem, jeg ikke kan finde rundt i. Jeg sidder med det trælse problem at min stationær giver mig problemer, kan ikke rigtig huske hvornår præcist det begyndte.
Mit nuværende setup: 8GB DDR3 Ram AMD Athlon II X4 635 Processor 2.90 Ghz 650 Watts PSU Corsair
Men hvis jeg slukker min computer, og vil tænde den igen, så aktivere den mit onBoard grafikkort. et andet nVidia nForce kort, ved ikke lige hvilket.
Derefter skal jeg bruge evigheder på at PRØVE at få den til at bruge mit PCI-E kort istedet for onboard, tager 30 minutters tid hver gang at få den til at gøre det ordentligt..
Den ene gang jeg startede den op, hvor jeg var tvunget til at anvende mit onboard kort, kunne jeg se at mit grafikkort ikke kunne allokere nok ressourcer?
Har på fornemmelsen at det kan være mit grafikkort som er ved at stå af? Men er ikke sikker.
|
Hej.
Har du sat den til at vælge dit grafikkort i bios? Hvis den står rigtigt her kunne det lyde som om grafikkortet er ved at stå af.
Har du mulighed for at prøve et andet grafikkort, så test om problemet også er der.