Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til hjemmeside

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 26. Dec 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey aminoer, prøver endnu en gang :)

Har den her hjemmeside jeg gerne vil have stablet på benene, men som sagt har jeg for mange år siden taget grundforløbet som webdesigner - men da det er mange år siden er jeg kun ved at ridste alt det gamle op, kort sagt siden skal bygges op så jeg selv kan laver design på den og selv være admin og styre den. 

Hjemmesiden skal kunne følgene:

Det jeg godt kunne tænke mig med hjemmesiden, er at den skal have en form af et forumbord hvor der kan blive skrevet bruger og bruger imellem under den enkelte tråd.

Samtidigt, skal brugeren kunne logge ind på sin profil hvor de skal kunne handle bruger og bruger imellem og lægge div. ting op på deres profil under forskellige kategorier (ligesom trendsales.dk)

Og så hvis det er muligt at kunne kode det sammen med en webshop hvor der selvfølgelig skal være muligt at handle nye ting som jeg kan ligge ind under forskellige kategorier og videre fakturaer til de enkelte firmaer som har ting på siden.

Hvis du ikke tror det kan lade sig gøre, tager jeg meget gerne imod råd og inputs til hvordan det her kan lade sig gøre og hvad der skal til for det ? (: 

Glæder mig til at høre fra jer

Tilmeldt 26. Dec 11
Skrevet kl. 13:37

Slet ingen ???

Tilmeldt 26. Dec 11
Skrevet kl. 14:09

Slet ingen ???

Tilmeldt 26. Dec 11
Skrevet kl. 14:09

Slet ingen ??

Fra Århus
Tilmeldt 18. Oct 11
Indlæg ialt: 19
Fra  Designportalen.dk Skrevet kl. 14:12

Tror wordpress vil være et godt program for dig til at lave et forum/blog ligene side, der er et opensource program, med andre ord, det er gratis og der findes rigtige meget hjælp at finde her på Amino, tag evt. og søg på det i søgefeltet, der er rigtig mange herinde der bruger wordpress til at lave hjemmesider, og der findes rigtig mange muligheder i form af tilføjelser til programmet.

Webshop delen er jeg ikke helt sikker på du kan lave i wordpress, men du kan tilføje en webshop enten via. et andet opensoruce program som hedder Magento, men det vil kræve tid, der vil være lidt og skulle sætten sig ind i. En anden mulighed evt. vil være goldenplanet som har en shop i shop løsning man kan tilføje sin hjemmeisde, en færdig webshop, som man så selv retter til som man nu vil have den, Men den vil selvfølelig koste lidt, men en shop i shop løsning er ikke det der koster mest.

Håber det gav dig lidt indput til at komme nærmere det du søger.

Held og lykke.

Mvh.: Per D. Sønderby

Fra Aarhus/Aalborg
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 41
Fra  IMENO Skrevet kl. 14:37

Goddag

Jeg er enig med Per og GoldenPlanet kan muligvis være en god løsning for dig i forhold til at skulle have en hjemmeside med en tilføjet webshop. Og jeg kan også varmt anbefale Wordpress til din hjemmeside.

Min umiddelbare tanke er, om det kan være en idé for dig helt at droppe hjemmsiden og i stedet nøjes med at lave en webshop? Du kan på webshoppen sagtens have et forum og elers have de samme ting på, som var det en hjemmesdie. På den måde vil du slippe for at få flere systemmer til at arbejde sammen og du skal kun lave side én gang. Magento kunne være en mulighed hertil da den er åben for muligheder og ikke er begrænset, som nogle andre.

Håber du finder ud af det og held og lykke til...

Mvh.

Søren Lander

Tilmeldt 26. Dec 11
Skrevet kl. 20:00

Hey Søren, mange tak for svaret det var mere end perfekt, det du snakker om om "kun " at lave webshoppen og samtidigt have et forum, ville det da være muligt at lave en bruger venlig side med bruger login hvor brugeren kan lægge diverse ting ind?

Har hørt en del om wordpress men aldrig arbejdet med det, ville en begynder som mig stadig få noget ud af det hvis man er villig til at sætte sig ind i tingene?

Tilmeldt 26. Dec 11
Skrevet kl. 20:03

Hey Per tusind tak for responsen, jeg må gruble lidt over tingene, tror jeg prøver at kaste mig ud i wordpress og så må vi se om det går som sagt skulle siden helst kunne de 3 ting, men kunne jeg bare starte med en hvor brugere kan handle og chatte med hinanden kan webshoppen altid komme efterfølgende :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 20:14

Du kan opfriske det mest basale samt lære Wordpress her:

NemProgrammering.dk 

Held og lykke med dit projekt!

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 21:45

Hi Kipperen,

If your interested I could help you choose the right option here,

I work only with wordpress and would love to have a meeting and help you sort out the details,

If your interested, go here 

Hvis du føler til hold tilbage pga. det engelske sprog,  skal du vide at jeg FORSTÅR ALT DANSK.
Jeg har blot valgt at skrive på mit modersmål, for at udtrykke mig bedst.
Jeg glæder mig til at høre fra dig :)
Side 1 ud af 2 (14 indlæg)