Så vidt jeg ved findes der ingen andre måder, end at du skal ind og fjerne den kode i Twenty Ten temaets .php filer som du ikke ønsker.
Hvis det ikke er noget du selv har lyst til at rode med, kan du sende mig en mail til casper@viradata.com. Så skal nok give dig et tilbud, på at få det ordnet :)
Hey Steffen, jeg er ikke helt 100 på det, men hvis du fjerner det i indstillingerne om den fjerner det hele eller om der står noget i stil med "lukket for kommentarer".. Men ellers skal du som sagt ind og fjerne sporene på de enkelte sider..
Der er en indstilling inde i domæne.dk/wp-admin/options-discussion.php hvor man kan slå kommentarer fra. Det kan være det hjælper, ellers må du ind og redigere i temafilerne :)
Snæver Media - din online leverandør til hjemmesider, webshops og grafik!
Ved hvert indlæg/side kan du sætte den til, at der ikke kan kommenteres på den. Det du så skal ind og fjerne, er meddelelsen for at kommentaren er lukket. Det er mit bedste bud, uden at det bliver alt for avanceret :-)
Sågår fik jeg lige den tanke at du i stylesheetet / style.css måske kan finde div'en der indrammer kommentarer og du således kan sætte en display: none; på Det ville jo gøre det rigtig nemt:) Og ellers vil jeg gerne være behjælpelig for en 150 kr :-)
Gå til Useeende -> Editor -> Enkelt indlæg (single.php)
Find nedenstående kodestykke, og slet det:
<div class='entry commententry'> <?php comments_template(); ?> </div> Husk at tage en kopi af tekstindholdet som backup, inden du retter i filen og trykker "opdater fil" / Emil