Jeg har efterhånden arbejdet en del med WordPress og har fået et par kunder der skal have lavet nyt site.
Jeg overvejer at købe et testdomæne, som jeg kan bygge sitet op omkring og når kunden er tilfreds, skal jeg have kundens domæne til at pege på det nye site. Jeg har ingen erfaring med dette og ved derfor ikke om det er den rigtige måde at gøre det på. Eller hvordan jeg får kundens domæne til at pege på det nye site. Jeg har brug for en 1 til 2 timers oplæring i dette. Så kom gerne med nogle priser.
Husk at putte noindex, nofollow på, når du udvikler på et udviklingsdomæne, sådan at din kunde ikke får problemer med google efterfølgende. Dette kan gøres manuelt i metatags, eller du kan vælge indstillingen under "privatliv" i menuen.
Som Allan har skrevet, så er det noget du selv kan ordne uden at betale noget :-) Hvis du alligevel mangler hjælp og vejledning, så giver jeg dig den gerne til en god pris.
Tak for jeres svar. Kundens nuværende website er ikke et wordpress og ved ikke hvilke CMS system der er brugt. Har oplevet det et par gange at websitet ligger på en eller anden server jeg ikke kender. Bruger selv one.com.
Men kan jeg godt købe et test domæne hos one.com og bygge sitet op der og så efterfølgende få kundens domæne til at pege på det website?
Jeg skal bruge noget hjælp til dette, så Ebbe vi må lige finde ud af og sætte os sammen på et tidspunkt.. Billigt billigt :)
Jeg plejer at udvikle på min egen server ind til siden er klar og flytter så efterfølgende hele omgangen over på kundens web hotel. Kræver lidt tilrettelser i databasen så alle stier osv er korrekte, men det klares nemt via lidt search and replace.