Jeg har forsøgt at oprette min virksomheds website på Jeres hjemmeside, hvilket lykkedes rimelig godt og nemt.
Dog fik jeg to gange - IKKE - vist den valideringskode man skal skrive nederst. Først ved tredje genindlæsning af siden, kunne jeg se koden jeg skulle skrive.
Derudover fik jeg øje på, at knappen "Næste" man skal trykke på under oprettelse af bruger, står der ikke "Næste", men "Nste".
Den med Nste har jeg vist lige fumlet lidt med. den er snart fixet.
Billed koden bliver lidt svære men det skalnok komme.
WWW redirect er der nesten. scriptet er lavet så det er muligt at tilgå forsiden med og uden. men med det samme man trykker på et internt link sp kommer www på. men jeg laver nok en htaccess redirect også
Sociale medier. de er der skam de ligger dog under beskrivelserne på tilmælde links hvor der er mulighed for at uploade videoer, billeder mm.
men det kunne godt være en ide at få dem på alle sider :o) den er sat i tænke boksen
Sociale medier. de er der skam de ligger dog under beskrivelserne på tilmælde links hvor der er mulighed for at uploade videoer, billeder mm.
men det kunne godt være en ide at få dem på alle sider :o) den er sat i tænke boksen
der er glemt den som nu er ved at være vigtigere end facebook altså vis går op i google for google plus har google sat in i deres vurdering hvordan en side placeres på google så det er med at få nogle plusser
jeg kan ikke se ret meget facebook kun den ene side google har sat lidt mere op for hvad social aktivitet betyder så jeg ville mere frem med det
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg må undskylde siden var nede et godt stykke tid men da jeg fik flyttet sitet over på produktions serveren viste det sig at der var en masse problemer med sikkerheden på det script vi hade. vi har nu lavet det hele om og er klar på www.link-eksperten.dk til at modtage ris ros og hvad i nu ellers finder på :-)
google page rank bliver ikke opdateret dagligt med ca 1 gang om måneden.
betingelser skal jeg nok lige få smidt på også :-)
Der har været ret store variationer i updates af Pagerank, men en gang om måneden sker det ikke. En tommelfingerregel siger ca 4-5 gange årligt (2010 undtaget da der vist kun var en update).