Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan tjener vi penge på Puttethomsen.dk

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan man kontakte nogen der mangler produkter anmeldt?

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 16:26

jeg går ud fra at i har lavet en hjemmeside for at udvide netværket og skabe nogle kontakter der kan føre til photoshoot og des lignende.

jeg går også ud fra at hjemmesiden ikke er skabt med henblik på at tjene penge på selve domænet/sitet.

jeg er personlig ikke vild med hjemmesider med reklamer fra adsense og affiliate da det er reklamer for noget helt andet end man er interesseret i da man gik ind på siden.

hvis i vil tjene penge så skal i nok starte noget helt andet op, med kr for øje ellers bliver det aldrig andet end småører med de reklamer der kører som er irriterende og irrelevante.

men ellers meget pæn og nydelig personlig hjemmeside :-)

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 16:34

Thomas Clausen:

jeg går ud fra at i har lavet en hjemmeside for at udvide netværket og skabe nogle kontakter der kan føre til photoshoot og des lignende.

jeg går også ud fra at hjemmesiden ikke er skabt med henblik på at tjene penge på selve domænet/sitet.

jeg er personlig ikke vild med hjemmesider med reklamer fra adsense og affiliate da det er reklamer for noget helt andet end man er interesseret i da man gik ind på siden.

hvis i vil tjene penge så skal i nok starte noget helt andet op, med kr for øje ellers bliver det aldrig andet end småører med de reklamer der kører som er irriterende og irrelevante.

men ellers meget pæn og nydelig personlig hjemmeside :-)

Hvordan skal vi så tjene penge?

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 16:40

ja det er jo der man skal lægge hovedet i blød og finde sin iværksætter frem og researche markedet og finde et gap man kan fylde ud med sine kompetencer :-)
har i noget der kan opfylde et behov? kan i tilbyde noget som folk kan bruge til at gøre hverdagen nemmere eller på anden måde skabe merværdi?

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 16:48

Rune skriv en mail til mj@pezzo.dk så vil prøve at hjælpe dig :)

Blackface.dk -> Billig blackmask

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 16:50

Thomas Clausen:

ja det er jo der man skal lægge hovedet i blød og finde sin iværksætter frem og researche markedet og finde et gap man kan fylde ud med sine kompetencer :-)
har i noget der kan opfylde et behov? kan i tilbyde noget som folk kan bruge til at gøre hverdagen nemmere eller på anden måde skabe merværdi?

Hej Thomas,

Putte har en del "fans" som følger med i alt hvad hun laver og gør, så det er mest derfor vi har lavet en hjemmeside til hende..

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

vær aktiv over alt forummer sørg for brande dig positivt hvor der skrives ud er du venner med alle selv dine konkurrenter vis der sådan nogle i et bredt spil af venner opbygger du dit positive netværk igennem både amino.dk google plus og twitter ved en positive og fri og hjælpsomhed hjælper du andre singler frem uden at tænke på økonomiske gevindets

man kan ved småting ved siden ved mange venner tjene penge

fordrage lyder som en god ting

video bloggin hvor man købe lidt længere for et lille beløb

støtte beløb , ved venlighed frihed vil hun sikkert opleve små beløb der giver et eller andet 100 kroner kunne man også sige og du havde fri adgang alle videoer på siden og kan personlige chatte med hende 1 måneden og kunne købe 3 måneder eller ½ år eller 1 år adgang til siden

affinitet mod siden ville jeg ikke satse meste på da hun er kendt i forvejen med yderlige optimering med nyheder mod siden pressemeddelers og lidt artikler og en søgemaskine ekspert hjælpe eller kunne i lave alt muligt også eller hjælpe hinanden i samlet folk

her er et http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx?#996877 par ekstra tips der er ikke arbejdet meget med søgeord optimering

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 19:18

Mikael christiansen:

vær aktiv over alt forummer sørg for brande dig positivt hvor der skrives ud er du venner med alle selv dine konkurrenter vis der sådan nogle i et bredt spil af venner opbygger du dit positive netværk igennem både amino.dk google plus og twitter ved en positive og fri og hjælpsomhed hjælper du andre singler frem uden at tænke på økonomiske gevindets

man kan ved småting ved siden ved mange venner tjene penge

fordrage lyder som en god ting

video bloggin hvor man købe lidt længere for et lille beløb

støtte beløb , ved venlighed frihed vil hun sikkert opleve små beløb der giver et eller andet 100 kroner kunne man også sige og du havde fri adgang alle videoer på siden og kan personlige chatte med hende 1 måneden og kunne købe 3 måneder eller ½ år eller 1 år adgang til siden

affinitet mod siden ville jeg ikke satse meste på da hun er kendt i forvejen med yderlige optimering med nyheder mod siden pressemeddelers og lidt artikler og en søgemaskine ekspert hjælpe eller kunne i lave alt muligt også eller hjælpe hinanden i samlet folk

her er et http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx?#996877 par ekstra tips der er ikke arbejdet meget med søgeord optimering

Nogle rigtige gode råd, i sær dem jeg har marker med fed!!

Godt gået Mikael!!

http://pension-tips.dk/ -  En er hjemmeside, hvor jeg hjælper og skriver information omkring pension .

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)