Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny åbnet aupair bureau aupairagency og se artikler, lidt stolt har man da lov til at være

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 23:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

parterapeuten:
se jeg er par og psykoterapeut

Håber da ikke det er dit erhverv?

Den måde du fare i flint over andre giver lidt kritik som på længere sigt måske kan hjælpe din egen forretning, skal du da blot tage imod med åbne arme. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:12 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

parterapeuten:

hej

se, jeg kan ikke blande mig uden om din barndom, se jeg er par og psykoterapeut, det betyder faktisk at jeg analyserer de flestes reaktioner, handling/besvarelser.....det er mit erhverv.... f.eks folk  der  prøver at nedbryde andres selvtillid... hmm det virker interessant..... 

Du plejer at klage over at folk giver dig 1 stjerne - jamen det kan jeg da godt se! Du fortjener det jo stort set aldrig! Du er jo altid glad, dejlig og positiv ladet. Uanset hvem du er, så kan man ikke leve i sin erhvervsrolle konstant - det er noget der høre arbejdet til. Hun har på intet tidspunkt direkte provokeret dig, eller forsøgt at nedbryde din selvtillid - hvilket også kan betegnes som umulig, da du jo egentlig er ret ligeglad med hvad folk skriver til dig.

Tillykke med din presseomtale - det skal du have! Med det sagt, så blev der stillet et spørgsmål fra Majbritt's side, og ikke skrevet et indlæg, hvor du bliver forulempet. Et råd fra mig, som ikke er psykoterapeut, er at du burde slappe lidt af, tage det roligt, og måske kigge indad - for umiddelbart virker du ikke som en ret behagelig person.

Én ting til - det her er et forum! Hvordan vil du analysere en såkaldt reaktion udfra de indlæg der er skrevet her. Du er ubehagelig, grov og meget umoden taget din alder i betragtning. Havde det været mit forum, var du røget ud på røv og albuer, da du efterhånden er ved at være noget af et irriterende "tiltag".

Hyg dig, og tillykke med din omtale.

Fra Grindsted
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 320
Fra  CRC Scriptor Skrevet kl. 23:15 | Låst

Ud fra en enkelt kommentar kan du analysere et helt liv? Hvorfor er du så i gang med et au pair firma? Der burde da være masser af andre vigtige opgaver der fylder...

Udover det, tillykke med artiklerne, det er godt gået...

Hvad angår kritik fra andre, så bør du med dine uddannelser også vide bedre end at svare så lavt tilbage??? Eller er det bare mig?

Glæder mig til din analyse af mig :-))

Vil du gerne have stærke, konvertérbare tekster - klikker du her 

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 23:17 | Låst

parterapeuten:

hej

se, jeg kan ikke blande mig uden om din barndom, se jeg er par og psykoterapeut, det betyder faktisk at jeg analyserer de flestes reaktioner, handling/besvarelser.....det er mit erhverv.... f.eks folk  der  prøver at nedbryde andres selvtillid... hmm det virker interessant..... 

Slap nu af Lina,

Majbritt  er jo ikke ude på at nedgøre dig, hun kommer med sit syn på de forskellige artikler, og debatterne på de forskellige sider...

Tag en kop kaffe, se hvad folk skriver de forskellige steder, og tag kampen op, med hvordan du kan ændre folks syn på dette. 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 23:48 | Låst

Ahhh come on venner, vi må sgu da kunne gøre det bedre end dette. 

I ved jo præcis hvordan Lina reagerer, ikke at det er ok, men spol de sidste 100 indlæg tilbage, så sker det samme igen og igen og igen.

Og kender man "historiken" mellem Lina og Majbritt, så ved man jo også hvordan det ender. Så Majbritt, jeg kan kun have tiltro til at du viste PRÆCIS hvad du startede med det indlæg :) 

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 23:57 | Låst
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Boysen:
kender man "historiken" mellem Lina og Majbritt, så ved man jo også hvordan det ender. Så Majbritt, jeg kan kun have tiltro til at du viste PRÆCIS hvad du startede med det indlæg :) 

Boysen, sådan ser jeg nu ikke på det. Mit svar er ikke afhængig af, hvem der er trådstarter. Og jeg tænker nu heller ikke på Lina, som en, jeg har en historik med - jeg har været enig med Lina om nogle ting - og jeg har været uenig med Lina om nogen ting. Det har jeg også med dig - har vi så også en "historik"? Og betyder det ,at det vil være at betragte som en provokation, hvis vi besvarer hinandens indlæg?

Jeg har INTET imod at have en seriøs debat med Lina - men at begynde at ævle om min barndom er jo tåbeligt og fuldstændigt....det ord skriver jeg så ikke her.

En netdebat bliver hurtigt ophedet, og derfor skal man passe på, at man ikke ser sig sure på hinanden på grund af en enkelt uenighed - og jeg har på ingen måde noget imod Lina - mit indlæg var 100% ment som et godt råd - var det min forretning, der var truet på den måde, som au pair-branchen er lige nu - så ville jeg handle nu i stedet for at tude bagefter - og det var egentlig bare det, jeg opfordrede Lina til at gøre.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 00:00 | Låst

Jeg tror en del af os kunne blive bedre til at sige 'Tillykke' eller 'Godt gået' uden at der altid skal følge et 'men....' efter. Det er sådan lidt en jantelov ting.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 00:01 | Låst

Fair nok Majbritt. Du arbejder med kommunikation til dagligt, og er tydeligvis bedre til det end jeg. 

@Lina, tillykke med omtalen, det er jo trods alt jantetæskeren, Yes

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:52 | Låst

tillykke med omtalen jeg håber du får flere kunder og du får videre formidlet dit budskab igennem medierne god vind og fremgang for dig Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Feb 09
Indlæg ialt: 392
Fra  Danish Law Skrevet kl. 14:08 | Låst
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Linas aupairagency.dk tilbyder at hjælpe sine kunder med at overtræde Udlændingelovens § 21 a, nr. 3. Det er sjovt nok ulovligt, og hendes kunder risikerer at få store problemer med myndighederne.

De risikerer både bøder og karantæne, dvs. udelukkelse fra at blive godkendt som au-pair vært. Det indebærer, at man i en periode ikke vil kunne bruge au pair ordningen, fordi man tidligere har misbrugt den.

Jeg tror, at Amino gerne vil opfattes som et seriøst businesssite for seriøse iværksættere uden alt for mange udbydere af ulovlige ydelser. Derfor har jeg anmeldt hendes indlæg.

Med venlig Hilsen,

Ulrik Guldbæk, juridisk rådgiver

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)