Håber da ikke det er dit erhverv? Den måde du fare i flint over andre giver lidt kritik som på længere sigt måske kan hjælpe din egen forretning, skal du da blot tage imod med åbne arme. |
parterapeuten:hej
se, jeg kan ikke blande mig uden om din barndom, se jeg er par og psykoterapeut, det betyder faktisk at jeg analyserer de flestes reaktioner, handling/besvarelser.....det er mit erhverv.... f.eks folk der prøver at nedbryde andres selvtillid... hmm det virker interessant.....
Du plejer at klage over at folk giver dig 1 stjerne - jamen det kan jeg da godt se! Du fortjener det jo stort set aldrig! Du er jo altid glad, dejlig og positiv ladet. Uanset hvem du er, så kan man ikke leve i sin erhvervsrolle konstant - det er noget der høre arbejdet til. Hun har på intet tidspunkt direkte provokeret dig, eller forsøgt at nedbryde din selvtillid - hvilket også kan betegnes som umulig, da du jo egentlig er ret ligeglad med hvad folk skriver til dig.
Tillykke med din presseomtale - det skal du have! Med det sagt, så blev der stillet et spørgsmål fra Majbritt's side, og ikke skrevet et indlæg, hvor du bliver forulempet. Et råd fra mig, som ikke er psykoterapeut, er at du burde slappe lidt af, tage det roligt, og måske kigge indad - for umiddelbart virker du ikke som en ret behagelig person.
Én ting til - det her er et forum! Hvordan vil du analysere en såkaldt reaktion udfra de indlæg der er skrevet her. Du er ubehagelig, grov og meget umoden taget din alder i betragtning. Havde det været mit forum, var du røget ud på røv og albuer, da du efterhånden er ved at være noget af et irriterende "tiltag".
Hyg dig, og tillykke med din omtale.