Hej.
Først og fremmest, så skal I ønskes alt det held og lykke I nu engang fortjener!
Dernæst, så synes jeg sgu lidt, at det er en ommer.
I forgårs fik vi en idé at vi ville gå ind i wordpress opsætnings markedet
Ja, selvfølgelig er det fint at; move fast and break things, men ta' nu lige, at brug nogle ekstra uger på, at finpudse den wordpress-side. Sorry to say, men i min optik, så ligner den noget værre lort - undskyld min franske. Nu når en af har arbejdet med Adobe, og derved design formentlig, i flere år; så ta' lige og design nogle ordentlige elementer, så det hele ser bare o_K ud? Jeg ved ikke om det er min standard, der er utrolig høj eller hvorledes, men jeg synes altså, at der er en ommer. Hop ind og find et ordentligt lækkert wordpress-theme og få skrevet nogle velformulerende tekster, så har I et bedre site 30 minutter efter.
Der findes jo utallige meget bedre - gratis, sågar - wordpress-themes, ta' dog lige og brug noget ekstra tid på det?
Beklager hvis, at jeg lyder lidt sur, gammel og tvær, men følte jeg lige, at der kom en reprimande.
Men jo, skide fedt, at I fyrer den af som iværksættere, bare kom igang! - men få lige jeres eget skur opgraderet til en villa, inden I tilbyder garagetilbygninger til klientens samling af Bentleys.