Jeg syntes det ser rigtig fint ud! Måske nok ikke så meget "pang" som en skriver, men det tror jeg heller ikke nødvendigvis vil være en fordel. De der ønsker en hjemmeside sat op i wordpress, tror jeg i langt de fleste tilfælde er ude efter overskuelighed og et enkelt design, da de nok ellers havde valgt en anden platform. Og overskuelighed og enkelthed, det repræsenterer jeres side i høj grad. Jeg kunne sagtens finde på at kontakte jer næste gang jeg skal have noget lavet i wordpress!
Tak for de fine ord. Vi kan ALTD forbedre os - Og kunden HAR godkendt & betalt siden - Vi ville aldrig efterlade en side, som kunden ikke var tilfreds med.
Smaze.dk er et anmelder-site som bestræber sig på at finde de nyeste og fedeste gadgets til din hverdag.
Jeg har i mange år haft guzzitech.dk som privatside til at fortælle om mine motorcykler og diverse ombygninger/restaureringer.
Jeg har længe ønsket at konvertere den til wordpress fordi det er tungt at opdatere en html side, men jeg har ikke haft tid/lyst til at sætte mig ind i en wordpress installation.
Så jeg skulle lige have lidt starthjælp for at få siden op at køre - så kan jeg bruge de sidste vinteraftener til at fylde indhold og billeder i.
Siden ser tom og rodet ud lige nu, men jeg skal selv til at lære at betjene wordpress og fylde indhold i.
Så de unge gutter har leveret det aftalte og arbejdet energisk og seriøst med opgaven. Og den aftalte pris var yderst rimelig.
De er helt klart nye i trafikken, og processen var nok ikke helt strømlinet - men det skal de nu nok få styr på :-)
et billedet virker ikke det øverst på siden i venstre side
kontakt siden
kontakt siden husk cvr nummer og telefon nummer og adresse det giver troværdighed
social medier
social medier husk også især google plus og måske oveni twitter
priser
priser husk også skriver hvad andre diverse tilbyder sætter plug in på siden kontaktformular forum med mere spred lidt mere hvad i skriver derved 1-2 ting linjer ekstra ,
der kan også stå personlig wordpress blog oprettes med eget logo tilrettes
mere om jeres produkter savner jeg en siden hvad laves ved wordpress endnu mere præcist
fjern side
fjern siden hvad siger kunder når der er ingen kunder på siden , skræmmer en del med sådanne en tom side
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows