Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv os feedback på vores site vedr. Wordpress opsætning

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Oslo
Tilmeldt 20. Jan 12
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes det ser rigtig fint ud! Måske nok ikke så meget "pang" som en skriver, men det tror jeg heller ikke nødvendigvis vil være en fordel. De der ønsker en hjemmeside sat op i wordpress, tror jeg i langt de fleste tilfælde er ude efter overskuelighed og et enkelt design, da de nok ellers havde valgt en anden platform. Og overskuelighed og enkelthed, det repræsenterer jeres side i høj grad. Jeg kunne sagtens finde på at kontakte jer næste gang jeg skal have noget lavet i wordpress!

Held og lykke med det hele..

Akitao Artikel Database - Gratis reklame til din virksomhed!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:29

Held og lykke med projektet! Beboo.dk er måske ikke guldåren, men mon ikke I får noget erfaring ud af det! :-)

Fra Vamdrup
Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 234
Fra  Smaze Skrevet kl. 14:34

Tak for de fine ord.
Vi kan ALTD forbedre os - Og kunden HAR godkendt & betalt siden - Vi ville aldrig efterlade en side, som kunden ikke var tilfreds med. 

Smaze.dk er et anmelder-site som bestræber sig på at finde de nyeste og fedeste gadgets til din hverdag.

Tilmeldt 19. Nov 06
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 16:10
Det er mig der er kunden :-)

Jeg har i mange år haft guzzitech.dk som privatside til at fortælle om mine motorcykler og diverse ombygninger/restaureringer.

Jeg har længe ønsket at konvertere den til wordpress fordi det er tungt at opdatere en html side, men jeg har ikke haft tid/lyst til at sætte mig ind i en wordpress installation.

Så jeg skulle lige have lidt starthjælp for at få siden op at køre - så kan jeg bruge de sidste vinteraftener til at fylde indhold og billeder i.

Siden ser tom og rodet ud lige nu, men jeg skal selv til at lære at betjene wordpress og fylde indhold i.

Så de unge gutter har leveret det aftalte og arbejdet energisk og seriøst med opgaven. Og den aftalte pris var yderst rimelig.

De er helt klart nye i trafikken, og processen var nok ikke helt strømlinet - men det skal de nu nok få styr på :-)

/Jens
Fra Vamdrup
Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 234
Fra  Smaze Skrevet kl. 16:16

Tak for de fine ord Jens. :-)

Smaze.dk er et anmelder-site som bestræber sig på at finde de nyeste og fedeste gadgets til din hverdag.

Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 16:17

Tak :D 

Besøg min blog: http://edinm.dk/

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:21
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Synes ærligtalt det lidt dyrt for opsætning af wordpress når jeg tænker på det..

Hvad indeholder det helt præcist? Altså jeg smider gerne gratis wordpress op for folk..

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 19:34

AngryBird:

Synes ærligtalt det lidt dyrt for opsætning af wordpress når jeg tænker på det..

Hvad indeholder det helt præcist? Altså jeg smider gerne gratis wordpress op for folk..

vh AB

Forleden havde jeg en elektriker ude, synes ærlig talt det var lidt dyrt.

Hvad lavede han i det hele taget, som jeg ikke kunne lave gratis?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:48

AngryBird:

vh AB

I dette tilfælde er der jo tale om forretning, ikke velgørenhed og udskænkning af gratise ydelser. :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:03

billedet

et billedet virker ikke det øverst på siden i venstre side

kontakt siden

kontakt siden husk cvr nummer og telefon nummer og adresse det giver troværdighed

social medier

social medier husk også især google plus og måske oveni twitter

priser

priser husk også skriver hvad andre diverse tilbyder sætter plug in på siden kontaktformular forum med mere spred lidt mere hvad i skriver derved 1-2 ting linjer ekstra ,

der kan også stå personlig wordpress blog oprettes med eget logo tilrettes

mere om jeres produkter savner jeg en siden hvad laves ved wordpress endnu mere præcist

fjern side

fjern siden hvad siger kunder når der er ingen kunder på siden , skræmmer en del med sådanne en tom side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)