Hej Jonathan
Super god video. Meget fin måde at kommunikere på - og behagelig speak.
Når jeg har set videoerne igennem er jeg dog stadig lidt i tvivl om, hvad konceptet helt præcist går ud på?
Jeg er med på at når brugerne køber en vare, går en del af beløbet til visse organisationer, men det er her jeg bliver i tvivl. Hvad er udbyttet ved at handle over "jeres" portal (ud over det åbentlyse ved at man støtter et godt formål)? Hvem er det egentlig der betaler pengene (leverandører/forhandlere/jer)? Hvor meget støtter jeg med når jeg handler?
Det kan godt være det bare er mig, men jeg har en tendens til, gerne at ville vide, hvor pengene kommer fra og hvad de går til - men hvis ikke andet bliver sagt ville jeg næsten som udgangspunkt tro at produkterne bliver dyrere for mig som kunde, hvis en andel af salgsprisen går til velgørenhed - sådan plejer det at fungere.
Alternativt kan i, hvis dette er tilfældet, fortælle, hvad det er der gør at i kan sælge til den gode pris OG på samme tid støtte velgørenhed - jeg går ud fra at i har fået nogle gode aftaler med leverandører/forhandlere eller lign. som gerne vil støtte op om den gode sag. Det synes jeg i skal fortælle, hvis det forholder sig sådan. (det kan evt. forklares primært via grafikken - og ikke så meget via speak)
Men alt i alt. En god præsentationsvideo.
mvh. Thomas