Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

feedback på videofilm

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Højbjerg
Tilmeldt 21. Aug 11
Indlæg ialt: 163
Fra  YouMe Shopping Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære AMINOer,

Jeg håber, at I vil kigge forbi vores non-profit projekt YouMe Shopping. Vi lancerer først hjemmesiden til februar 2012, men har lavet en video, der skal forklare projektet:
http://www.youmeshopping.dk/

Håber I vil give feedback på, hvad I synes om filmen: Forklarer den klart nok, hvad projektet går ud på? Motiverer den dig til at tage del i det? Og hvad kan gøres bedre / bør ændres?

Jeg er helt med på, at hjemmesiden ikke er på plads - der kommer en ny version til februar. Så fokus er på videoen :-)

På forhånd tusind tak for svar! 

Bedste hilsner fra Jonathan Løw
Team-Leader hos Kaospiloterne.

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 10:15

Jeg synes videoen er super fed, og kommer godt rundt om hele konceptet. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:21

Hej Jonathan!

Jeg synes at videoen er for cool! Jeg har ingen problemer med at høre speakeren, følge med tempoet eller forstå hvad konceptet handler om, som man ser ved mange præsentationsfilm.

Godt arbejde! Jeg ønsker dig held og lykke med projektet!

Fra Højbjerg
Tilmeldt 21. Aug 11
Fra  YouMe Shopping Skrevet kl. 11:16

Tak for jeres kommentarer - dem er vi glade for i projektet (jeg er kun én ud af 27 frivillige, som hjælper til i foreningen). Flere kommentarer er naturligvis velkomne - OGSÅ de kritiske og forslag til forbedringer :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:12

jeg synes videoen er rigtigt god dog efter sagt de 6-7 navne der bruger http://www.youmeshopping.dk/ til sidste kunne du sige og mange flere bruger for selvfølgelige bruger flere det, dog i alt vellykket video

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46609
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:38

Samlet er den helt OK. Speakeren er direkte behagelig at høre på - stort plus. Du skal nu også ha lidt ??. Jeg genkender pandaen og soldatersløjfen. De andre symboler siger mig intet. Det kan være mig der ikke er nok inde i den verden, men jeg tror det er nyttigt hvis de symboler der er, genkendes af alle som vigtige at støtte. 

Anden kritik er, at den er ganske lang. Jeg tror ikke selvbe budskaber er så vigtigt, at folk vil bruge meget over 30-40 sek på at se en video til ende. 

Jeg ville nok droppe de mange navne til sidst - og jeg ville speede indledningen op, ikke så der tale hurtigere, men så man ved alt om hvad det drejer sig om efter max 20 sek - så kan den sagtens ha fyldet på bagefter. Shop - støt velgørende institutioner - non-profit (forudsat det 100% er det) - få rabat alt det med inden for første 20 sek.

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Højbjerg
Tilmeldt 21. Aug 11
Fra  YouMe Shopping Skrevet kl. 13:17

Tak for de relevante input. Vi har også en kortere version:

Tror du/I hellere, at vi skal bruge den til vores forside? 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46609
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:02

Ja jeg tror faktisk jeg ville tage den korte - jeg tror ikke folk har tålmodighed til den lange?

Den er god

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:38

Hej Jonathan

Super god video. Meget fin måde at kommunikere på - og behagelig speak.

Når jeg har set videoerne igennem er jeg dog stadig lidt i tvivl om, hvad konceptet helt præcist går ud på?

Jeg er med på at når brugerne køber en vare, går en del af beløbet til visse organisationer, men det er her jeg bliver i tvivl. Hvad er udbyttet ved at handle over "jeres" portal (ud over det åbentlyse ved at man støtter et godt formål)? Hvem er det egentlig der betaler pengene (leverandører/forhandlere/jer)? Hvor meget støtter jeg med når jeg handler?

Det kan godt være det bare er mig, men jeg har en tendens til, gerne at ville vide, hvor pengene kommer fra og hvad de går til - men hvis ikke andet bliver sagt ville jeg næsten som udgangspunkt tro at produkterne bliver dyrere for mig som kunde, hvis en andel af salgsprisen går til velgørenhed - sådan plejer det at fungere. 

Alternativt kan i, hvis dette er tilfældet, fortælle, hvad det er der gør at i kan sælge til den gode pris OG på samme tid støtte velgørenhed - jeg går ud fra at i har fået nogle gode aftaler med leverandører/forhandlere eller lign. som gerne vil støtte op om den gode sag. Det synes jeg i skal fortælle, hvis det forholder sig sådan. (det kan evt. forklares primært via grafikken - og ikke så meget via speak)

Men alt i alt. En god præsentationsvideo.

mvh. Thomas

Fra Højbjerg
Tilmeldt 21. Aug 11
Fra  YouMe Shopping Skrevet kl. 08:10

Thomas Broen:

Hej Jonathan

Super god video. Meget fin måde at kommunikere på - og behagelig speak.

Når jeg har set videoerne igennem er jeg dog stadig lidt i tvivl om, hvad konceptet helt præcist går ud på?

Jeg er med på at når brugerne køber en vare, går en del af beløbet til visse organisationer, men det er her jeg bliver i tvivl. Hvad er udbyttet ved at handle over "jeres" portal (ud over det åbentlyse ved at man støtter et godt formål)? Hvem er det egentlig der betaler pengene (leverandører/forhandlere/jer)? Hvor meget støtter jeg med når jeg handler?

Det kan godt være det bare er mig, men jeg har en tendens til, gerne at ville vide, hvor pengene kommer fra og hvad de går til - men hvis ikke andet bliver sagt ville jeg næsten som udgangspunkt tro at produkterne bliver dyrere for mig som kunde, hvis en andel af salgsprisen går til velgørenhed - sådan plejer det at fungere. 

Alternativt kan i, hvis dette er tilfældet, fortælle, hvad det er der gør at i kan sælge til den gode pris OG på samme tid støtte velgørenhed - jeg går ud fra at i har fået nogle gode aftaler med leverandører/forhandlere eller lign. som gerne vil støtte op om den gode sag. Det synes jeg i skal fortælle, hvis det forholder sig sådan. (det kan evt. forklares primært via grafikken - og ikke så meget via speak)

Men alt i alt. En god præsentationsvideo.

mvh. Thomas

Hej Thomas,

tusind tak for din feedback.

Jeg vil prøve at forklare dine spørgsmål og så meget gerne høre, hvordan du ville kommunikere det i videoen:

Udbyttet for dig som bruger er, at du både:
- sparer op til 50% på de pågældende varer
- selv vælger den organisation, du vil hjælpe.

Både rabat og donation betales af virksomheden. Butikken betaler, men du bestemmer.

Det vil fremgå ud for hvert tilbud hvor meget, du får i henholdsvis rabat og donation pr. køb. 

Var det forklaring nok, og hvordan vil du kommunikere det, så du og andre ville forstå det nemt og enkelt?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)