Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor Søges

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Kortene på bordet fra starten.


 


Vi søger en investor, der kan skyde 1,3 mill. Kr. i et projekt, som vi har liggende klar på tegnebordet.


Vi er interesserede i et 50/50 % partnerskab i dette projekt. Kort sagt: Du har pengene, vi har ideen samt aftalerne på plads.


 


Det drejer sig om udgivelsen af en DVD, som skal udkomme i flere omgange.


Det 1. oplag vil udkomme i 5 lande (Danmark, Sverige, Norge, England, Tyskland), 2. oplag til hele EU og senere et 3. oplag til salg på verdensplan.


 


Denne DVD vil have en meget stor specificeret målgruppe og vil komme på markedet både til salg i butikker og som firmagaveide for koncernvirksomheder.


 


Oplag 1 og 2 af denne DVD, på i alt 300.000 eksemplarer, vil generere en omsætning på 13,2 mill. Kr. brutto, ved en salgspris på 44,- kr. pr. stk. (Forretnings salgspris 129,- kr.).


Ifølge vore beregninger vil disse 300.000 eksemplarer kunne sælges inden for det 1. år.


 


Vi har aftale med et svensk firma, hvor vi får denne DVD trykt, CSS-krypteret mod kopiering, pakket i covers og cellofaneret for 7,- kr. pr. stk..


Optagelser, redigering og flersproget speak koster ca. 250.000,- kr.

Derudover vil der også være omkostninger til fragt, opsøgende salg og forsendelser.  
Tilmeldt 26. Oct 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kim,

 

Fandt I en investor til jeres DVD-projekt?

 

I bekræftende fald: Hvordan gik det?

I modsat fald, så giv mig lige en mail, idet jeg kunne være interesseret i at investere i projektet: innovito@gmail.com. Jeg hedder Jan.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)