Hej Rasmus! Først vil jeg bare sige "godt gået". Jeg har det ligesom dig og er heller ikke nogen ørn til at lave hjemmesider. Resultatet er som udgangspungt ok... OG det er jo det det er, et udgangspunkt. Fint at du herefter spørger til råds herinde. Jeg vil helst ikke blande mig i layoutet. For det føreste har jeg ingen forstand på det, for det andet tænker jeg at der er en del begrænsninger, når man selv giver sig i kast med det. Hvad angår den sproglige del af det, synes jeg der mangler en del.... Tror du med fordel kan drage nytte af en "tekstforfatter" eller en der er vant til at formulere sig, med henblik på at vidrebringe et budskab til kunder. For at give dig et eksempel på hvad jeg mener, kan man tage sætningen på forsiden. - "Sætter Salg & Service i maximum fokus nøglen til succes ligger her" For det første, bør man ikke bruge & tegnet i skrivesprog, skriv og i stedet. Du kunne skrive "salg og service", istedet. For det andet, hvorfor står s'erne med stort??? Det ser fjollet ud. For det tredje, ordet maximum kan ikke bruges i denne sammenhæng, du snakker jo ikke størrelser. Jeg har desværre ikke tid til at gå mere i dybden, men ville bare give et eksempel på hvad jeg mente med ovenstående og understrege at jeg synes du burde få professionel hjælp...... Med sproget, forstås! Pøj pøj med det.
Dbh Mads |
Godmorgen
Tak for alle kommentarerne og diverse input.
Et par ting.
Hvorfor er det useriøst at jeg ikke har min private adresse på,
hvis der forefindes telefonnummer, mail og et CVR nummer?
Majbrit;
Du må gerne uddybe de værdier du omtaler, da jeg i mine egne øjne, synes jeg har berørt de 3 vigtigste for denne branche?
Der nævnes billeder, hvilket jeg godt kan se vil være et godt blikfang.
Diverse links, kontakt og logo mv, er ongoing, men stadig tak for input derom
(kendte iøvrigt ikke google+)
Som tidligere nævnt, har det altid været planen at jeg skal have prof. hjælp, men må nok også erkende at det skal være tidligere end først antaget. Det er det budskab jeg har modtaget mest her.
Mvh
Rasmus