Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Textil produktion

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Grenaa
Tilmeldt 9. Jul 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

jeg driver i dag en mindre virksomhed hvor jeg laver børnetøj og boliginterør. Pt opkøbes metervarerne færdige og sys derefter op.

Men jeg har meget stor efterspørgsel på mit sengetøj og leder derfor efter en producent som kan producere og trykke bomuldsmetervarer for mig efter mine egne dessins. I dag bruger jeg en meget høj kvalitet af metervarer og tryk, og det er derfor et must at kunne videreføre dette.

Er der nogen der ligger inde med kontakter til metervare producenter som kan producere og trykke i mange farver og som er kendte for at levere en høj kvalitet?

/Kristina

Fra København
Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kristina, 

Mon du har fået nogle gode svar på producenter? 

Så håber jeg du måske har lyst til at dele ud af din viden...Jeg søger efter tekstilproducenter, men gerne i DK...

Håber meget at høre fra dig,

Mange hilsener

Regitze 

Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at kontakte Uniggardin.dk de har før hjulpet mig med en del stof fra deres fabrik Smile

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Regitze Emilie Dan Lambaa:

Hej Kristina, 

Mon du har fået nogle gode svar på producenter? 

Så håber jeg du måske har lyst til at dele ud af din viden...Jeg søger efter tekstilproducenter, men gerne i DK...

Håber meget at høre fra dig,

Mange hilsener

Regitze 

Undskyld jeg spørger, men hvorfor dog i alverden vil du have tekstilproduktion i Danmark!
Vi har absolut INGEN metervarer fabrikker med inhouse garveri, farvning eller lign, ergo får du højere pris for et mere urent produkt - sådan i hovedtræk.

Verdens bedste metervarer producent hedder Bombay Rayon og ligger i Indien - det er delvist dansk ejet. De dygtigste bomulds producenter er placeret i den billige ende af Istanbul, Tyrkiet.

Ud over stepperne! :)

Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal du bruge 5 af hver, eller skal du bruge 5000?
Hvad er det for tryk osv.
Det gælder om at være mere detaljeret i tekstilbranchen.

Mvh Lars

Fra København
Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Tak for din hurtige tilbagemelding...

Ups ja er nok ikke klar nok i spyttet..

Kort fortalt er jeg illustrator og har ad flere omgange hørt folk foreslå at mine ting blev trykt på sengetøj, gardiner, kopper, tallerkener etc..

Pt er mit udgangspunkt at jeg kunne tænke mig at sælge licensen til illustrationerne til en tekstilproducenter, så de køber retten til illustrationen.

Er det en helt umulig tankegang i den verden?

 

Mange hilsener

 

Regitze

Fra København
Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for din hurtige tilbagemelding Rikke,

Det var sødt af dig,

Mange hilsener

Regitze

Fra København
Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Ja, det har du nok ret i ...det med at komme ud over stepperne...tak for dine gode tips. Smile

Vil google Bombay Rayon.

Mange hilsener

Regitze

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Regitze Emilie Dan Lambaa:
Er det en helt umulig tankegang i den verden?

Intet er umuligt i den verden Smile, men hvorfor ikke selv gribe muligheden, og blot bruge tekstilproducenterne som underleverandører?

Hvis du mener at efterspørgslen er der, så synes jeg bare det er med at få sat produktionen i gang, med dig som styrmand.

Du kan hurtigt få lavet en god webshop som du kan sælge dine varer igennem, og wupti så har du en forretning. Jeg ved godt at det naturligvis ikke er så simpelt som det lyder, men hvis du har efterspørgslen, så er du allerede kommet rigtig rigtig langt.

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej buller.

Det er en lidt ældre debat, men har det interesse og jeg kan lave dit sengetøj her på Madagskar. Med din store fokus på kvalitet og jeg kan tilbyde metervaren fra Socota Group (Cotona), Antantnarivo Madagaskar. 

Kontakt mig om det har interesse. 

Mvh Mikkel

http://www.mwcreation.net

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)