Super :) |
er afsendt, men har lidt problemer med min mail for tiden, skriv lige hvis du ikke har modtaget den...
er afsendt, men har lidt problemer med min mail for tiden, skriv lige hvis du ikke har modtaget den... |
Hej A.M. Et råd til dig i denne fase vil også være at gå på biblioteket og lån nogle bøger omkring dette der er foreslået, som kan supplere den hjælp/viden som du får/køber dig til fra forskelligt godtfolk. Det kan give dig et godt fundament til at bringe dig videre i projektet. Held og lykke |
Først og fremmest - stort tillykke med idéen Hvis jeg var dig, ville jeg ikke være så bekymret over at råbe den højt (i know - sådan er vi så forskellige) - men det væsentlige er jo ikke, hvem der kommer først - men derimod hvem, der gør det bedst - kan du forhindre andre i at kopiere din idé, når din side er lanceret? Hvis ikke - så benyt amino (og alle andre steder) til at få så meget sparring som muligt, så du kan få det størst mulige udbytte af din idé. Det der er en super idé for dig, er det jo ikke nødvendigvis for andre, men derfor kan de jo godt komme med en masse værdifuldt input til, hvordan du får gjort din idé til virkelig på den bedst mulige måde. Udførelsen betyder ALT - så lancerer du din idé uden at have arbejdet alt ordentligt igennem inde, vil der ikke gå lang tid før nogen kopierer konceptet - og gør det bedre. Men måske jeg bare har den holdning, fordi jeg aldrig har fået den der helt fantastiske og unikke idé |
man skal ikke være bange for spørge løs for uden spørge får man ikke råd man høre mere tit iværksættere vælger ikke korrekt løsning til sin side fordi de spørger for få derved får ikke korrekt råd hvordan denne ide skal komme ud på en hjemmeside jeg har i hvert fald ikke valgt bedste fra start af med min stripper hjemmeside , det gjorde at starten var svær gid jeg havde spurgt flere og råd før jeg hopper ud i det vær åben og positive og tro på det så kommer man langt i denne her verden |