Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nedetid hos Surftown hele dagen..

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jimmy Wington Le:

Hej Aminoer,

Nu ved jeg jo at der er en del iværksættere og selvstændige herinde, og mange af jer er sikkert også kunde hos Surftown. Er jeg den eneste der oplever ustabilitet på deres servere? Mine hjemmesider har været nede 95% af dagen. 

Jeg synes mildt sagt det er uprofessionelt og skandaløst, at Surftown ikke er mere updated omkring deres kunder. Jeg aner ikke hvor mange penge jeg har mistet på markedsføring eller hvor mange potentielle kunder der er gået tabt. Det er sgu et eller andet sted dårlig stil af Surftown. 

Er der nogle af jer der har haft den samme oplevelse? Jeg er dybt frustreret.. 

Bedste hilsner

Jimmy Wington Le

Bl.a. også en af grundende til at jeg skiftede fra SurfTown til MeeBox.net

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Søborg
Tilmeldt 8. Jan 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:53
Har ogaå et site hos dem som har kørt neget dårligt, dog ikke i dag. Bruger 0,5 gb trafik om dagen. Er dog ved at skifte til den største vps løsning med ekstra døgnovervågning hos wannafind, da der er for meget nedetid.
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:14

Anders Helbo:

Jimmy Wington Le:

Hej Aminoer,

Nu ved jeg jo at der er en del iværksættere og selvstændige herinde, og mange af jer er sikkert også kunde hos Surftown. Er jeg den eneste der oplever ustabilitet på deres servere? Mine hjemmesider har været nede 95% af dagen. 

Jeg synes mildt sagt det er uprofessionelt og skandaløst, at Surftown ikke er mere updated omkring deres kunder. Jeg aner ikke hvor mange penge jeg har mistet på markedsføring eller hvor mange potentielle kunder der er gået tabt. Det er sgu et eller andet sted dårlig stil af Surftown. 

Er der nogle af jer der har haft den samme oplevelse? Jeg er dybt frustreret.. 

Bedste hilsner

Jimmy Wington Le

Bl.a. også en af grundende til at jeg skiftede fra SurfTown til MeeBox.net

jeg kan kun sige meebox.net de fungere 100% indtil videre jeg har været hos dem har jeg ikke oplevet nedtid hos meebox.net

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vester Hassing
Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 01:16

Jeg har lige haft en VPS løsning hos dem, men valgte at flytte meget hurtigt selvom jeg lige havde betalt for et år. Det er et sted jeg aldrig vælger igen. Alt for meget nedetid.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 289
Skrevet kl. 02:01

Jeg kender flere med dette problem :(

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)