Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nedetid hos Surftown hele dagen..

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 214
Fra  Zen Dojo Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Nu ved jeg jo at der er en del iværksættere og selvstændige herinde, og mange af jer er sikkert også kunde hos Surftown. Er jeg den eneste der oplever ustabilitet på deres servere? Mine hjemmesider har været nede 95% af dagen. 

Jeg synes mildt sagt det er uprofessionelt og skandaløst, at Surftown ikke er mere updated omkring deres kunder. Jeg aner ikke hvor mange penge jeg har mistet på markedsføring eller hvor mange potentielle kunder der er gået tabt. Det er sgu et eller andet sted dårlig stil af Surftown. 

Er der nogle af jer der har haft den samme oplevelse? Jeg er dybt frustreret.. 

Bedste hilsner

Jimmy Wington Le

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:22

Jimmy Wington Le:

Hej Aminoer,

Nu ved jeg jo at der er en del iværksættere og selvstændige herinde, og mange af jer er sikkert også kunde hos Surftown. Er jeg den eneste der oplever ustabilitet på deres servere? Mine hjemmesider har været nede 95% af dagen. 

Jeg synes mildt sagt det er uprofessionelt og skandaløst, at Surftown ikke er mere updated omkring deres kunder. Jeg aner ikke hvor mange penge jeg har mistet på markedsføring eller hvor mange potentielle kunder der er gået tabt. Det er sgu et eller andet sted dårlig stil af Surftown. 

Er der nogle af jer der har haft den samme oplevelse? Jeg er dybt frustreret.. 

Bedste hilsner

Jimmy Wington Le

Surftown har ifølge mange andre brugere herinde ofte problemer med deres servere.. tag et kig forbi Unitbyte.dk

Tilmeldt 14. Jan 12
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 18:24
Min hjemmeside er også hostet hos surftown. Og den har værret oppe hele dagen, er fuldtilfreds med dem.
Fra Århus
Tilmeldt 18. Dec 09
Fra  Zen Dojo Skrevet kl. 18:25

Jeg synes bare det er pisse træls når man stoler på en leverandør, og denne leverandør ikke kan leve op til forventningerne. Man kan jo ikke drive en forretning på det grundlag? Jeg kan da ikke drive en webshop når Surftown går rundt og gambler med deres nedetid og oppetid...

Fra Århus
Tilmeldt 18. Dec 09
Fra  Zen Dojo Skrevet kl. 18:31

@Andreas Det ser fedt ud. Hvordan er jeres fremgangsmetode hvis jeg skal have flyttet hele min webshop over til jer? Naturligvis inkl. betalingsmoduler, installation osv. 

@smykkeposen.dk OK, hvilken løsning har du hos Surftown? 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:34

Jimmy Wington Le:

@Andreas Det ser fedt ud. Hvordan er jeres fremgangsmetode hvis jeg skal have flyttet hele min webshop over til jer? Naturligvis inkl. betalingsmoduler, installation osv. 

Kan du ikke kontakte mig i livechatten? :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:39

Ja mange er utilfredse med Surftown især til mere oppetids kritiske situationer, så vil anbefalde at skifte til noget andet :) 

Fra Oslo
Tilmeldt 20. Jan 12
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 18:46

Jeg bruger surftown til flere af mine sider, og det virker upåklageligt! Jeg har aldrig haft problemer med at serveren er nede.. Heller ikke i dag!

Akitao Artikel Database - Gratis reklame til din virksomhed!

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:52

Har brugt surftown siden 2001 og aldrig haft så mange problemer som de sidste 6 mdr !!

Det har været det værreste L... i den sidste tid

jeg skiftede tidligere på ugen til unoeuro og håber jeg nu får sider der er oppe en del mere :)

Ja, man mister sku mange markedsføringskroner på den konto

Held og lykke uanset hvad du gør :)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Dec 09
Fra  Zen Dojo Skrevet kl. 18:57

@Articoli.dk Ja det er jo det. Nu er det jo sådan, at jeg lige har oprettet mig hos dem, så har stadigvæk knap et år tilbage. Jeg tror jeg vil snakke med dem på mandag om at få det lavet om til en VPS løsning i stedet for Webshop løsning. Og tak! :P

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)