Nu ved jeg jo at der er en del iværksættere og selvstændige herinde, og mange af jer er sikkert også kunde hos Surftown. Er jeg den eneste der oplever ustabilitet på deres servere? Mine hjemmesider har været nede 95% af dagen.
Jeg synes mildt sagt det er uprofessionelt og skandaløst, at Surftown ikke er mere updated omkring deres kunder. Jeg aner ikke hvor mange penge jeg har mistet på markedsføring eller hvor mange potentielle kunder der er gået tabt. Det er sgu et eller andet sted dårlig stil af Surftown.
Er der nogle af jer der har haft den samme oplevelse? Jeg er dybt frustreret..
Nu ved jeg jo at der er en del iværksættere og selvstændige herinde, og mange af jer er sikkert også kunde hos Surftown. Er jeg den eneste der oplever ustabilitet på deres servere? Mine hjemmesider har været nede 95% af dagen.
Jeg synes mildt sagt det er uprofessionelt og skandaløst, at Surftown ikke er mere updated omkring deres kunder. Jeg aner ikke hvor mange penge jeg har mistet på markedsføring eller hvor mange potentielle kunder der er gået tabt. Det er sgu et eller andet sted dårlig stil af Surftown.
Er der nogle af jer der har haft den samme oplevelse? Jeg er dybt frustreret..
Bedste hilsner
Jimmy Wington Le
Surftown har ifølge mange andre brugere herinde ofte problemer med deres servere.. tag et kig forbi Unitbyte.dk
Jeg synes bare det er pisse træls når man stoler på en leverandør, og denne leverandør ikke kan leve op til forventningerne. Man kan jo ikke drive en forretning på det grundlag? Jeg kan da ikke drive en webshop når Surftown går rundt og gambler med deres nedetid og oppetid...
@Andreas Det ser fedt ud. Hvordan er jeres fremgangsmetode hvis jeg skal have flyttet hele min webshop over til jer? Naturligvis inkl. betalingsmoduler, installation osv.
@smykkeposen.dk OK, hvilken løsning har du hos Surftown?
@Andreas Det ser fedt ud. Hvordan er jeres fremgangsmetode hvis jeg skal have flyttet hele min webshop over til jer? Naturligvis inkl. betalingsmoduler, installation osv.
@Articoli.dk Ja det er jo det. Nu er det jo sådan, at jeg lige har oprettet mig hos dem, så har stadigvæk knap et år tilbage. Jeg tror jeg vil snakke med dem på mandag om at få det lavet om til en VPS løsning i stedet for Webshop løsning. Og tak! :P