Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi bringer dine flyers/reklamer ud!God markedsføring

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne være at du skulle slå din PB til, så man kan skrive til dig på Amino.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:47
Hej

Min mail adresse står ellers, og folk har da også kontaktet men pludselig svare de ikke
Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 21:09

Özgür:
Hej

Min mail adresse står ellers, og folk har da også kontaktet men pludselig svare de ikke

Hej Özgûr,

Det er sikkert et godt tilbud I har kørende, men jeg tror at I ville få flere kunder hvis I lavede en hjemmeside hvor man kunne se mere om jer.

Som det er nu, så ser det ud til at man sender x antal flyers til en person på en gmail konto og betaler nogle tusinde kroner for en opgave hvis resultat reelt set ikke er målbar.

Hvis I derimod havde en hjemmeside med hvad I præcist tilbød, hvilke ruter osv. samt billeder af holdet der stod for at dele ud og måske vigtigst af alt, tidligere kunder som kunne skabe yderligere tillid til jeres service.

Du må ikke tage det som en mistænkeliggørelse af det du laver og tilbyder, det er bare ment som en hjælp til hvordan I også kan prøve at skaffe nye kunder.

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 21:21

Özgür:
Hej

Kan det virkelig passe der ikke er nogen på amino som skal have delt flyers ud ??

Vil i ikke være med til at hjælpe en masse unge mennesker ??

Vil en masse sikkert, men ingen vil betale mere for det end der er nødvendigt. Andre tager langt mindre end jer ( set 20 øre billigere stk. Får selv uddelt endnu billigere ) og de er moms registeret.Kunne være en grund til at der ikke er nogen som skal have delt ud.

Så har det nok også noget med at gøre at flyers ikke er så god en form for markedsføring, intet kan rigtig måles og selv det som kan giver næsten intet retur.

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 21:21

Özgür:

Hmm.  En Gmail konto til erhvervskontakt... den afgiver ikke nogen bestilling herfra..

Personligt vil jeg vide hvem jeg har kontakt med, og pt. er det ikke meget vi ved.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:52
Hej igen

Tak for jeres feedbacks, men har ingen intentioner om at gøre det til levevej for når de engang er færdige med deres uddanelse vil de nok ikke del flyers ud.

Kom frisk :)
Side 2 ud af 2 (16 indlæg)