Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig med et godt firmanavn og få 20% rabat på din næste ferie som tak!

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja som overskriften siger..

Vi er igang med at udvide butikken så vi nu opretter et datterselskab der udlejer ferieboliger. Derfor søger vi nu et godt navn (og samtidig domænenavn).

Og her kommer de kreative aminobrugere ind i billedet :-)

Hjælp mig med at finde et godt navn, og du bliver belønnet med 20% rabat hvis du vælger at leje ferielejlighed hos os.

Vi udlejer primært i: Tyskland(Harzen), Bulgarien (Sofia, Sarafovo,Burgas), Rumænien (Bucharest), Ungarn (Budapest), og sommerhuse i DK.

Navne der har været i hovedet er mooreudlejning.dk, mooreferieboliger.dk, mooretravel.dk, mooreholiday.dk

Det er nok ikke en hemmelighed at moore skal være en del af navnet. Pt hælder jeg mest til mooreholiday.dk - men hvad siger i andre? Nogen gode forslag?

På forhånd tak

Venligst,

Michel

Fra Odense
Tilmeldt 23. Mar 10
Indlæg ialt: 16
Fra  Internet Factory ApS Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du skal have Moore med i firmanavnet, så er det jo et skidegodt navn at bruge til at pege henimod den ydelse du sælger. 

Fx. MooreVacation (Mere ferie) eller MooreHoliday (Som du selv nævner).

Det leder tankerne hen på at man får "mere" hos dig, og at det er Jeres fokus.
Jeg synes derimod ikke at MooreTravel er så god, da I jo ikke sælger rejser (ret mig hvis jeg tager fejl).

Den kan jo også vendes om til SeeMoore.dk eller RelaxMoore.dk afhængig af hvad det specifikt er I profilerer Jer på - altså om det er seværdigheder på de destinationer hvor i råder over lejligheder eller om det lejligheder der ligger i områder hvor fokus er på afslapning og livsnydelse. 

Min pointe er bare, at det kunne være fedt at du har noget at Jeres core ydelse med i navnet, og så er det bestemt ikke ringe med det navn :)

Held og lykke med det :)
 

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hopper da lige med på bølgen. :) Det kunne være travelmoore(rejs mere) eller discovermoore(oplev mere). Det var i hvertfald nogle der lige poppede frem for hvem har ikke lyst til at rejse mere eller opleve en masse? :D

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hopper da lige med på bølgen. :) Det kunne være travel-moore(rejs mere) eller discover-moore(oplev mere). Det var i hvertfald nogle der lige poppede frem for hvem har ikke lyst til at rejse mere eller opleve en masse? :D

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

mooreaway

moorefamily

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Moorejoy

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Moore4joy eller Moore4you

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan sagtens se det sjove i ordspillene - men hvis jeg skulle sælge ferier i danmark, ville jeg slå på, at jeg netop var hjemmehørende i Danmark og gå mere i retning af mooreferie.dk

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville uden tvivl gå efter TravelMoore som Kasper foreslog. Det skriger efter at blive godt brandet.

Såfremt I vælger et navn hvor Moore indgår, så husk blot at registrere domænet med More også, som så peger hen på den rigtige adresse. Såfremt man hører navnet mundtligt vil man naturligvis ikke kunne ane det ekstra 'o.

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)