Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-virksomhed - hvad gør jeg?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 17. Jan 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen. 

Jeg er relativ ny her inde på amino. Jeg har været her inde og læse nogen gange efterhånden, men det er først nu jeg har fået taget mig sammen til at oprette en profil. 

Jeg går lidt og leger med en idé om at starte en internet virksomhed som skal sælge nogen produkter. Ideen har jeg. Men der er så mange ting som jeg ikke lige umiddelbart ved noget om. Altså hvor finder man sin importør, hvordan får man en hjemmeside, med webshop op at stå osv.. Så nu var det jeg tænkte at der måske var nogen flinke og kloge mennesker her inde som måske ville hjælpe mig i den rigtige retning. håber jeg får nogen gode svar tilbage, på forhånd tak :) 

Med venlig hilsen 

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 00:07

Det er jo så bredt at spørgsmål at du nok bare burde starte på google, har du nogle konkrete spørgsmål kan du altid oprette en ny tråd.

For at søge på hele amino kan du i google skrive:

site:www.amino.dk (søgeord) 

Siden du står helt på bar bund, tror jeg vidst bare du skal i gang med at læse, det er svært for forumdeltagere bare lige at skrive en komplet guide til at starte en webshop, men andre har gjort det. Jeg kan anbefale Thorborgs e-book e-pusher:  www.e-pusher.dk hvor du kan få en trialudgave. Og så er der derudover også en "start webshop" e-book, men jeg kan sgu ikke huske hvad den hedder, eller hvem der har skrevet dem.

Det er nok den bedste måde at gå i gang på.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 00:22

Som min navnebror nævner bør du surfe rundt og få yderligere inspiration og så kommer med lidt mere konkret spørgsmål hen ad vejen...

En webshop er en god måde at komme i gang på men der ufattelig mange ting man skal sætte sig ind i for at få succes..

God vind med dit fremtidige projekt!

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)