Ud over det svar vil jeg gerne fortælle hvad jeg får og har gjordt :) det er ikke alle oplysninger der vil være at finde men skriv en pm og jeg vil give dig navne :)
1 Et jeg har laver mange link selv for 2 år siden uden held pga uviden 2 jeg blev kontaktet af 3d-ads puuuu det tog livet af min ik firmaer heldig vis 135000 uden jeg vil kunne sige et en ordre skulle komme fra det. De firmaer skal du passe på EN adwords skal laves på din konto 3 jeg prøvede inder seo det var bare kanon kom på kort til på for siden med ca 25 ord men så kom panda og der efter havde deres seo meget lidt effekt eller ingen 4 så fik jeg Web shop med copy tekst fra leverandøren 5 så lærte jeg noget om seo og fik lave tekst til ca 300 produkter og ca. 30 katagorier pris ca 10000 og links jeg selv lavede 6 lige sider jeg så ordet seo har jeg ledt efter et firma som ville lave dette for mig, jeg har brugt ca 75000 på at lede prøve forskellige vil ikke sige hvem 7 det efter fandt jeg min mand som jeg er sikker på jeg skal arbejde sammen med indtil at jeg stopper med at arbejde da han ikke er så gammel men han har styr på sit pis det lover jeg dig :) jeg før ingen seo reporter eller anden kontrol med hans arbejde FORDI jeg stoler 100% på ham send en pm og du kan få hans navn :) Hans arbejde har været 80 onsite og 20 andet. Jeg har tænkt tanken lav nu noget mere link bilding hehe men som sagt 100 % betyder at han bestemmer alt og han adgang til alt, jeg ville give ham adgang til min bankkonti hvis der var seo ide i det hehe og så til til prisen jeg har sat et budget på 10000kr pr måned han har 2 gange brugt dem alle men ellers har det lagt på 5000-7000 kr og jeg skruer op og ned som jeg vil og hvis jeg ikke vil mere gør han tiden op så var det
Send en pm og jeg sender navne til dig :) han har også en løsning til din pris det er jeg sikker på :) hvis du vil lave noget selv som han forklare og giver ham 3500 som er prisen for 5 timer vil han kunne 1 lave seo rapport 2 skide på papir og vise dig i Google hvad der er opnået :)
Det bedste jeg har fået er at skulle lave et tibud til dem. Her :)
Træk lige vejret og læs tråden igen, jeg spørger pænt ind til hvordan du definere SEO i dit tilbud, Amino er et debatforum, hvis du ikke ønsker kommentarer til dit indlæg så send trådstarter en personlig besked.
For mig virker det i hvert fald useriøst med et tilbud på 2 linjer der står alene. Er der virkelig nogen der slår til og siger 'wauw, det er bare godt og professionelt'? For mig virker det altså useriøst at man ikke engang gidder henvende sig til mig for at tale/uddybe hvad der kan tilbydes. Det er selvfølgelig ikke sikkert at det er tilfældet, men sådan fremstår det altså.
Denne kommentar er ikke personlig rettet mod nogen, men bare et godt råd til andre som vil sælge på Amino.
Hvis du beskriver det enkelte søgeord du ønsker højere placering på, og så ellers ringer rundt til dine ´venner´ på nettet, og deler link med dem, så har du langt hen ad vejen gjort hvad du kunne .. :) At lave SEO til 1 KW er ikke den rigtige måde at gøre det på ! .. Betal hellere Max klikpris på et Google AdW, og får du nok trafik og omtale på dit site efterfølgende, vil du automatisk få bedre placeringer.
Vi tilbyder:
Seriøs SEO starter fra 10 KW og op. dog max 150-200 KW(alt efter site-størrelse og business)
Priser fra 25.000,- 1. år og 19.800,- efterfølgende år.