Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance C# programmør til en windows applikation

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 18. Jun 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der har nogle gode inputs til hvor jeg finder gode freelance folk til programmering i c# til en windows applikation?

På forhånd tak og super weekend

Mvh

Tue

Fra Farum
Tilmeldt 1. Aug 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 18:47

Tja, her på Amino er da et fint sted at starte :-)

Du er velkommen til at sende mig en PM hvis du vil høre nærmere.

Mikkel Elmholdt - Freelance softwareudvikler
MEconsult - www.meconsult.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 18. Jun 11
Skrevet kl. 19:31

Tue-Neets:
Nogen der har nogle gode inputs til hvor jeg finder gode freelance folk til programmering i c# til en windows applikation?

Skal måske være lidt mere præcis, jeg leder efter nogle jeg kan projektansætte, jeg har ikke en kravspec på det. Jeg har i forvejen 2 fuldtids C# programmør ansat, men vil godt købe stumer af special viden til forskellige projekter. Lige nu leder jeg efter en der kan lave en ny grafisk designer til vores "Neets project editor". 

Det jeg leder efter er  dette tilfælde en der kan projekt ansættes i måske 5-6 mdr og har muighed for at arbejde de 1-2 mdr af dem i Horsens (er åben for andre forslag). Vi arbejder meget med meget korte deadlines (typisk skal kode kunne testes af en anden ikke programmør efter maks 2-3 kode dage) og vi er gået meget væk fra at lave kravspec og meget mere over i mod at lave korte sprint. Vi har MEGET stor vægt på brugerinterface og intuitivitet i denne 

På dette link kan du se den eksisterende software (den del af det som vi skal have redesignet)

http://neets.dk/university/traning_videos/Project_Editor/Normal/Interface_designer.php

På dette link kan du se en generel video af vores software:

http://neets.dk/university/traning_videos/Project_Editor/Normal/General.php

Fra Farum
Tilmeldt 1. Aug 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 12:02

Hej Tue

Det ser helt klart spændende ud og virker som en opgave jeg vil kunne løse. Eneste lille problem er nok det med at I bor i Horsens, hvor jeg ikke kommer forbi så tit :-) Men her kan vi måske finde en løsning.

Du kan finde mit CV på min hjemmeside, som der er linket til forneden i min signatur. Hvis du finder det tilstrækkeligt interessant er du velkommen til at kontakte mig på email eller telefon, og så kan vi tage dialogen derfra.

Mikkel Elmholdt - Freelance softwareudvikler
MEconsult - www.meconsult.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 18. Jun 11
Skrevet kl. 09:28

Hej Mikkel

Super mange tak for din interesse, men jeg vil forsøge at finde nogle i det østjyske først, lykkes det ikke, så vender jeg stærkt tilbage... :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)