Hej Jeg har fået lavet et nyt design til min Joomla hjemmeside: Hvad syntes i om det? Siden er en undervisningsportal i musikteori og meget artikel tung. Den skal derfor være simpel og udstråle troværdighed. Jeg det meste af designet som psd fil, og resten - hvor jeg selv har rettet lidt til på det oprindelige design - som png billedefil. Hvad vil i vurdere, at det ca. vil koste af få implementeret designet i Joomla? Webudviklere er ikke glade for at oplyse priser på deres hjemmeside :-) Jeg er klar over, at der er mange faktorer der spiller ind, og derfor forventer jeg blot en ca. pris. De grønne notifikations bokse øverst ud for 'Beskeder' og 'Venner' er fx ikke så vigtige. Kan det betale sig at få det lavet i udlandet, fx asien? Jeg har hørt rygter om at de ikke er så gode (Europæisk stilmæssige) til selve designet, men det er jo lavet hjemmefra. Mange hilsner |
Jeg prøver igen, denne gang lidt kortere. Har opdateret designet - i kan se et billede af det her:
http://www.grubbe.nu/design.png
Hvad syntes i om det? Siden er en undervisningsportal i musikteori, og skal derfor være simpel og udstråle seriøsitet og troværdighed.