Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes efter snart 1 år på bagen :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 170
Fra  queeninfashion Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Det er snart 1 år siden jeg spurgte efter feedback på min webshop og meget er sket siden.

Så nu vil jeg gerne at i vil tage et kig endnu en gang og melde tilbage med ris og ros

www.Queeninfashion.dk

http://www.queeninfashion.dk/

Din online modebutik. Billig mode til piger og kvinder.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:08

handels betingelsen siden kun et af links på side spørgsmål svar kunne kun øverste hos dem hoppe ned i teksten hvor der står mere om emmet omkring de spørgsmål svar

kontakt siden op der med cvr nummer og telefon nummer adresse som der står i fodnoten der er et langt stykke flere sider ned til fodnoten og mange sider mini computer hurtigt kontakt er vigtigt og skaber troværdighed

om os siden dette links går på fejl side tjekket nederste på siden

social medier der mangler google plus som er blevet meget vigtigt at få likes fra og desuden kan dele siden også der plus er vigtigt vis går meget op i søgeord optimering

nyheds blog på siden er en god ide til siden den vil også skabe interne links struktur på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Feb 11
Fra  queeninfashion Skrevet kl. 15:36

Tak for dine feed backs.

Det med at hoppe via de små tekst links har vi forsøgt flere gange, men kan ikke få til at virke desværre

Jeg vil rette det du skriver som jeg kan :-)

Jeg har været inde og undersøge lidt om det google plus tidligere men forstår det ikke rigtigt. Men måske min web udvikler gør

Tilmeldt 20. Jan 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:47

Hej :-)

Ros.:

Nem, overskuelig hjemmeside, der er nem at navigere og forstå - Kanon layout :)

Ris.: Jeg synes der mangler lidt på forsiden, altså lidt flere banner, evt en kontakt og eller chat funktion. Med andre ord, jeg synes der er for mange "tomme felter".

Nogle af de bannere, der kører er tydeligvis lavet der "hjemme" i photoshop. Jeg ville overveje at bruge en professionel eller måske en studerende, da nogle af bannerne har en lidt "amatør agtig feel" <- Ikke noget man nødvendigvis lægger mærke til, men det gjorde jeg :-) Det er ikke noget, der gør noget synderligt, da selve produktbillederne er super fine ;-)

Overvej at lave baggrundsfarven om. Evt. teste en version i hvid eller en lysere farve. 

De grå kasser er jeg heller ikke så vild med, men det er helt sikkert en smagssag. 

Det meste af mit ris er faktisk kun på det grafiske aspekt. Generelt synes jeg det er en fin hjemmeside, overvejer at bestille lidt til fruen he he :) 

Mvh Kenneth 

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Feb 11
Fra  queeninfashion Skrevet kl. 16:02

Hej Kenneth

Tak fordi du har taget tid til at give noget feedback

jeg er klar over at billederne er lidt "hjemmelavet" og vil også blive ændret hen af vejen. Ligenu er det mere det brugervenlige jeg tænker på :-)

jeg evil overveje det med baggrundsbilledet men vores farver er generelt grå og pink, lyserød, lilla også i den fysiske butik :-)

Lyder da godt at du blev "fanget" af vores produkter :-) I denne weekend har vi fragtfri levering, så det var måske noget at overveje ;-)

MVH Helle

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 16:06

Fejlindlæg slettet af mig selv.

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Feb 11
Fra  queeninfashion Skrevet kl. 16:22

Fejl?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)