Til min nye hjemmeside (som er under opbygning, men færdig slut-januar) kunne jeg godt tænke mig at få lavet en præsentationsvideo, hvor jeg præsenterer mig selv og min konsulentvirksomhed. Jeg forestiller mig noget i stil af " target="_blank">denne video; altså en video, hvor jeg forklarer hvad jeg kan hjælpe DIN virksomhed med og hvordan.
Er der nogen af jer, som har erfaring med denne form for video-præsentationer og kan I anbefale en virksomhed, som kan lave sådanne videoer? Prisen skal selvfølgelig være rimelig.
Den type video kan jeg sagtens hjælpe dig med, også til en fornuftig pris, du kan se lidt forskellige eksembler på mit website: ballistic.dk du skal være velkommen til at give mig et ring, så vi lige kan drøfte opgaven, og så kan jeg hurtigt give dig en god og uforpligtende pris.
Hej Kasper - Jeg er en ung gut på 18 som går på HTX I næstved på sydsjælland. Jeg går og leger lidt med noget filmværk i fritiden, hvor jeg p.t. laver nogle promo videoer for et event firma. På HTX Har jeg Kom/it Linjen og kunne godt tænke mig at blive filmklipper, da jeg finder det yderst interessant. Jeg ville med garenti godt kunne lave sådan en video som du disker op med dér, og måske lidt til :) - jeg er dog fra sydsjælland og kan se at du er fra Jylland, så distancen er nok et problem :)