Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Præsentationsvideo - Nogen erfaringer og anbefalinger?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Til min nye hjemmeside (som er under opbygning, men færdig slut-januar) kunne jeg godt tænke mig at få lavet en præsentationsvideo, hvor jeg præsenterer mig selv og min konsulentvirksomhed. Jeg forestiller mig noget i stil af " target="_blank">denne video; altså en video, hvor jeg forklarer hvad jeg kan hjælpe DIN virksomhed med og hvordan. 

Er der nogen af jer, som har erfaring med denne form for video-præsentationer og kan I anbefale en virksomhed, som kan lave sådanne videoer? Prisen skal selvfølgelig være rimelig.

På forhånd tak.

Vh. Kasper

Fra Taastrup
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 13:47

Har du prøvet at snakke med HomeConnector, da det er deres video du har som reference?

mvh Jan

Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 278
Fra  Ballistic Skrevet kl. 14:06

Hej Kasper

Den type video kan jeg sagtens hjælpe dig med, også til en fornuftig pris, du kan se lidt forskellige eksembler på mit website: ballistic.dk du skal være velkommen til at give mig et ring, så vi lige kan drøfte opgaven, og så kan jeg hurtigt give dig en god og uforpligtende pris.

/Meik

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 14:22

Hej Kasper.

Jeg har en præsentationsvide, dog som forside på min facebook profil.

Den giver lidt omtale og mener at der er noget meget meget personligt over det..

Du kan se den HER 

Jeg laveed den selv og det kan muligvis også ses. Det fandme svært at stå bag et kamera! 

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:24

Richard:
Jeg laveed den selv og det kan muligvis også ses.

Jeg synes da det er et rigtig godt resultat af en hjemmeproduktion :)

Hilsen Morten

Tilmeldt 9. Jan 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:33

Hej Kasper - Jeg er en ung gut på 18 som går på HTX I næstved på sydsjælland. Jeg går og leger lidt med noget filmværk i fritiden, hvor jeg p.t. laver nogle promo videoer for et event firma. På HTX Har jeg Kom/it Linjen og kunne godt tænke mig at blive filmklipper, da jeg finder det yderst interessant. Jeg ville med garenti godt kunne lave sådan en video som du disker op med dér, og måske lidt til :) - jeg er dog fra sydsjælland og kan se at du er fra Jylland, så distancen er nok et problem :)

Fra 8723 Løsning
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 25
Fra  eklame.dk Skrevet kl. 10:35

Hej Kasper.

Sådan en video kan vi lave til dig, hvis du ikke allerede har fundet andre til opgaven.

Du kan se nogle prøve videoer på:

www.eklame.dk

Vi er forholdsvis nye på markedet, så lad os finde en fornuftig pris.

mvh

eklame.dk

Videoer til ethvert formål:

eklame.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)