Hej alle jer derude i Cyberspace. Jeg søger en eller flere risikovillige inverstorere, min virksomhed står over for flere større handler i ind og udland nu og her, jeg har selv bygget alt op til det virksomheden er i dag baseret på min egen kapital, og har nu været i gang i halvandet år. Det bedste eksempel jeg kan give er, at det ene produkt skal testes i 10 butikker i DK til Febuar, det er på vej ud i butikkerne i USA & Canada, og jeg har også en aftale med et firma i Sverige der afventer nogle Display priser pt, de vil måske håndterer Sverige, Norge og Finland. Så for at komme ud over kanten har virksomheden brug for noget kapital. Det jeg kan tilbyde en investor, er x procent af omsætningen over x antal år, eller en kvit aftale, hvor vi bliver enige om et fast beløb, som du (investor) skal have udbetalt, enten ved løbende overskud, eller på en gang når muligheden er der. Jeg er forhandlings villig, dog ønsker jeg ikke at afgive ejer procenter af virksomheden. Jeg håber der er nogen der ude der vil hjælpe mig og min virksomhed. Kontakt mig endelig på 26148800, for flere oplysninger. Mange Venlige Hilsner Jeanet Halse |
Hejsa
Lyder rigtig spændende, og stort tillykke med at du er kommet så langt.
Fint indlæg, håber det lykkes for dig at komme videre. Savner måske lidt info om hvor megen kapital du har behov for