Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Risikovillig kapital søges til virksomhed med stort internationalt potentiale.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 20. Jan 12
Indlæg ialt: 7
Fra  Zarkodi Worldwide Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle jer derude i Cyberspace.

Jeg søger en eller flere risikovillige inverstorere, min virksomhed står over for flere større handler i ind og udland nu og her, jeg har selv bygget alt op til det virksomheden er i dag baseret på min egen kapital, og har nu været i gang i halvandet år.

Det bedste eksempel jeg kan give er, at det ene produkt skal testes i 10 butikker i DK til Febuar, det er på vej ud i butikkerne i USA & Canada, og jeg har også en aftale med et firma i Sverige der afventer nogle Display priser pt, de vil måske håndterer Sverige, Norge og Finland.

Så for at komme ud over kanten har virksomheden brug for noget kapital. Det jeg kan tilbyde en investor, er x procent af omsætningen over x antal år, eller en kvit aftale, hvor vi bliver enige om et fast beløb, som du (investor) skal have udbetalt, enten ved løbende overskud, eller på en gang når muligheden er der. Jeg er forhandlings villig, dog ønsker jeg ikke at afgive ejer procenter af virksomheden.

Jeg håber der er nogen der ude der vil hjælpe mig og min virksomhed.

Kontakt mig endelig på 26148800, for flere oplysninger.

Mange Venlige Hilsner

Jeanet Halse

Fra Hedensted
Tilmeldt 16. Sep 07
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 17:37

Hejsa

Lyder rigtig spændende, og stort tillykke med at du er kommet så langt.

Fint indlæg, håber det lykkes for dig at komme videre. Savner måske lidt info om hvor megen kapital du har behov for

Fra København
Tilmeldt 26. Nov 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 12:17

Hej Jeanet,

Du må da gerne sende mig lidt mere information. Afhængig af produktet kender jeg muligvis nogle som er interesserede. Om ikke andet, kan jeg da give dig et par gode råd om hvordan du finder kapitalen. Held og lykke! Nicolaj 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)