Hej alle Tusind tak for jeres støtte. Jeg er super glad for at vi på Amino kan hjælpe hinanden! Jeg opsummerer lige: @ Jesper fra BillyBest 1 stk nr. 5 @ Lasse - 1 stk nr. 4 @ John 2 stk nr. 4 @ Søren 1 stk nr. 4 @ Jacob - Sandal Service 1 stk nr. 9 @ Peter 1 stk nr. 4 & 1 stk nr. 8 Jeg undrede mig faktisk over at der ikke var flere der har valgt den lyse - den synes jeg selv er super fed, men det er måske kønsspecifikt?? :) Helt ok at afhente i Roskilde @ Patrick - ja det kan du tro - du kan stadig nå det. @ Jens 1 stk nr. 4 Jeg skal nok svare på din PB :) @ Peter 2 stk nr. 5 leveret. Ja. Det varmer mit hjerte at vi kan hjælpe hinanden på denne måde herinde. Tak for støtten. @ Arne 2 stk nr. 4 - ikke noget problem :) @ Jesper Weltström 3 stk nr. 5 Jeg lukker tråden / tilbuddet mandag så jeg kan få stolene hjem hurtigst muligt. Iflg grossisten tager det ca. 4 dage at få dem hjem. Er i alle søde at sende en PB eller en mail til morten(at)aaimport(dot)dk med leverings/faktura adresse i løbet af næste uge? Ha´ en pragtfuld weekend :) Hilsen Morten |
Vil også gerne have en enkelt nummer 5 :)