Som nogen måske ved så er vi ved at starte et nyt site op - www.iStol.dk hvor vi skal sælge kontorstole.
I den forbindelse har vi fået kontakt til en grossist fra Holland. Vi tager dog aldrig varer hjem uden først at få en prøve for at teste kvalitet osv.
Denne hollandske grossist har dog en minimumordre som er en del over hvad vi vil tage hjem blot som prøve.
Derfor vil jeg høre om der er nogen herinde der har brug for en ny kontorstol i læder til indkøbspris som er kr. 1000,- ex moms, afhentet i Roskilde (kan sendes for 100,-)
Her er hvad der er at vælge imellem:
1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
Jeg vil gerne pointere at jeg ikke kender kvaliteten, men den ukendte faktor giver også en ualmindelig god pris :)
Jeg tager nogen hjem, men i første omgang er det jo prøver. Det er kun prøverne jeg kan sælge til 1000,- x moms - det er vores indkøbspris, og jeg sælger kun til denne pris, for at komme tættere på grossistens minimums ordre.....
Så skal du have en med, så send dine kontaktoplysninger og hvilke nummer :)
Det kommer lidt an på hvilke respons der kommer herinde, men jeg regner med at bestille indenfor en uges tid, og så har jeg dem i løbet af et par dag. Så max 14 dage