Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Twilight bogen = forkert underside. Frustrationerne har ingen ende.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Nu har jeg i et år arbejdet hårdt på at komme frem på de vigtigste søgeord for min Twilight hjemmeside.

Hvad der frustrerer mig til ukendeligheder er, at jeg ikke kan findes på søgeordene: Twilight bogen

Jo jeg kan godt findes, men det er ikke lige den underside som jeg vil findes på!

Istedet for at Google viser den landingspage hvor jeg linker til Twilight bogen, så viser den alle mulige andre jeg har.

Hvad kan dette skyldes? Det er på trods af at jeg har linket til denne side osv. Meget mere end på de andre.

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Fra  37 oktober Skrevet kl. 19:29

Jeg bumper lige denne her Smile

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 19:32

Jeg går ud fra det ikke er den her side du vil findes på: twilightdanmark.dk/anmeldelser/twilight-bogen/ ? Den finder jeg i hvert fald :)

Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 19:35

Et bud kan være at du har overgjort det, du siger du har arbejdet meget hårdt på det så det kan jo være google ikke finder det naturligt.

Et andet bud kan være aff delen, det siges jo at google ikke er helt tosset med aff.

Hold evt. en pause med det og arbejd med noget andet i mens, og hold så øje med hvad der sker med placeringerne på dine keywords, styrken af links øges gradvist jo længere de har været på siden (Har jeg engang set i en video med Grosen Friis)

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Fra  37 oktober Skrevet kl. 19:37

TimP:

Et bud kan være at du har overgjort det, du siger du har arbejdet meget hårdt på det så det kan jo være google ikke finder det naturligt.

Et andet bud kan være aff delen, det siges jo at google ikke er helt tosset med aff.

Hold evt. en pause med det og arbejd med noget andet i mens, og hold så øje med hvad der sker med placeringerne på dine keywords, styrken af links øges gradvist jo længere de har været på siden (Har jeg engang set i en video med Grosen Friis)

Nej det er ikke anmeldelses siden jeg vil findes på Smile

Angående din kommentar TimP, så tror jeg ikke at det er fordi jeg har linket for meget. Det er baseret på over 1 år. Jeg kan simpelthen ikke forstå det. Tror hellere ikke at det er på grund af affiliate. De andre sider ligger rigtig godt. Dette er den eneste. 

Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 20:23

Hej Sasa.

Jeg har prøvet det samme et par gange og det er vildt frustrerende.

Prøv at læse hvad Thomas Rosenstand skriver i denne artikel, den har løst mine problemer med et "forkert" resultat i Google (Tak Thomas :-))

Søgeordskanibal

Håber det kan hjælpe dig!

Vh Tom

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Fra  37 oktober Skrevet kl. 21:27

Jeg er med ja! Smile Det kan sagtens være problemet!

Jeg må ændre mine sidetitler og linke fra alle de sider hvor Twilight dvd indgår til den rigtige side.

Hvis jeg har forstået det korrekt. 

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Fra  37 oktober Skrevet kl. 00:01

Hej alle.

Jeg tager lige denne tråd op igen, da jeg stadig ikke er blevet klogere på mit problem.

Angående søgeordskanabalisme, så så det ud til at det havde en effekt.

Jeg var inde og fjerne teksten "Twilight bogen" fra andre undersider.

For 3 uger siden kom den ønskede side frem, nemlig Twilight bogen  men når jeg søger igen i dag, så er den pist forsvundet igen.

Jeg har virkelig svært ved at blive klog på Google.

Det ville være rigtig fedt hvis der er en som smed en kommentar som har haft lignende erfaringer. 

Fra Sæby
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 260
Fra  Happydays A/S Skrevet kl. 10:42
Fra København
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 96
Fra  TUPO Skrevet kl. 11:03

Sasa Kovacevic:

Jeg har virkelig svært ved at blive klog på Google.

Det ville være rigtig fedt hvis der er en som smed en kommentar som har haft lignende erfaringer. 

Jeg har siddet med en lignene situation med en af vores kunder. Hvor google pludselig har ranket en anden side højere på et søgeord pga. et højere CTR. Men det fik vi lavet om på, med en smule Link Building og en mere "klik-venlig" titel.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)