Hej Aminoer Jo jeg kan godt findes, men det er ikke lige den underside som jeg vil findes på! |
Jeg bumper lige denne her
Hej Aminoer Jo jeg kan godt findes, men det er ikke lige den underside som jeg vil findes på! |
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
Jeg går ud fra det ikke er den her side du vil findes på: twilightdanmark.dk/anmeldelser/twilight-bogen/ ? Den finder jeg i hvert fald :) |
Et bud kan være at du har overgjort det, du siger du har arbejdet meget hårdt på det så det kan jo være google ikke finder det naturligt. Et andet bud kan være aff delen, det siges jo at google ikke er helt tosset med aff. Hold evt. en pause med det og arbejd med noget andet i mens, og hold så øje med hvad der sker med placeringerne på dine keywords, styrken af links øges gradvist jo længere de har været på siden (Har jeg engang set i en video med Grosen Friis) |
Nej det er ikke anmeldelses siden jeg vil findes på ![]() Angående din kommentar TimP, så tror jeg ikke at det er fordi jeg har linket for meget. Det er baseret på over 1 år. Jeg kan simpelthen ikke forstå det. Tror hellere ikke at det er på grund af affiliate. De andre sider ligger rigtig godt. Dette er den eneste. |
Hej Sasa. Jeg har prøvet det samme et par gange og det er vildt frustrerende. Prøv at læse hvad Thomas Rosenstand skriver i denne artikel, den har løst mine problemer med et "forkert" resultat i Google (Tak Thomas :-)) Håber det kan hjælpe dig! Vh Tom |
Jeg er med ja! |
Hej alle. Det ville være rigtig fedt hvis der er en som smed en kommentar som har haft lignende erfaringer. |
Ifølge google har du 849 resultater på søgningen "Twilight bogen" på din side. Kan det være at du spreder dit fokus på den søgning? Var det mig, ville jeg optimere den her side: Søger du på "Twilight bøgerne" kommer du op som #1 |
Jeg har siddet med en lignene situation med en af vores kunder. Hvor google pludselig har ranket en anden side højere på et søgeord pga. et højere CTR. Men det fik vi lavet om på, med en smule Link Building og en mere "klik-venlig" titel. |