Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør man med søgeordsdomæner?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Glædelig fredag til alle Aminoer.

Jeg er i lidt af et dilemma mht. keyword/nichedomæner, da jeg, som sikkert mange andre, har købt flere domæner i forbindelse med ét site, for at forhindre konkurrenter at få fat i gode søgeordsdomæner.

Hvad gør i med dem? Og hvad er bedst? Der er jo flere muligheder.

Lad os sige jeg har MitHovedSite.dk og GodtKeywordDomæne.dk

1) Lave en 301 redirect fra keyword domænet til mit hoveddomæne?

2) Have en statisk singlepage med en lille tekst og så et banner/link til mit hoveddomæne.

3) Have en blog, evt. med seoartikler på.

Måde nr. 2 og 3 kan vel i princippet "skade" mit hoveddomæne, idet at keyword domænerne kan "overtage" hoveddomænets positioner? På den anden side vil måde 1 vel ikke have nogen effekt overhovedet idet at der bliver redirectet til mit hoveddomæne?

Hvad gør i?

Og god weekend til jer alle! Smile

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 708
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 09:55

Mulighed 1 vil da give noget juice hvis der er opbygget noget værdi på domænet, inden du laver en 301 til hoveddomænet!

BH

Lars

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 10:14

Jeg ville lave en lille side, der eventuelt henviser til min hovedside. Jeg synes ikke ideen om en blog er dårlig, men brug de fleste af dine kræfter på hoveddomænet. 

Der er selvfølgelig en risiko for, at den får en bedre placering, end hoveddæment, men på samme tid kan den være med til, at skubbe konkurrenterne længere tilbage.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 44
Fra  Dinkonsulent.nu Skrevet kl. 10:25

mange gør det at de peger alle deres domæner ind til deres hovedsite, så er det den man øger i div. søgemaskiner. Det ville jeg også anbefale dig således at det er dit hovedsite man hele tiden finder uanset søgning.

Pøj pøj med det

Mange hilsner

Pernille

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)