Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webapp salg?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

"Altid opdateret med nyeste teknologi" lyder lidt vagt. Det kunne være du måske kunne uddybe det, så man ved hvad man præcist for får abonnementet?

Fra Køge
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 18:26

Det kan der måske være noget om.. Jeg må kigge lidt nærmere på det. Tak for input :-)

Fra Køge
Tilmeldt 15. Oct 09
Skrevet kl. 19:00

Hvad ellers... Er det et produkt der kan sælges?

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 19:45

Du mangler også nogle referencer, så man kan se hvad du tidligere har lavet.

Desuden så virker det som om det er simple firma apps du laver (kontakt etc.) og der vil det jo være meget simpler at bare bruge en webløsning som kan scalere til en mobiltelefon (jQuery Mobile f.eks.), i stedet for at brugeren skal download en app til telefonen.

Jeg har selv lavet en mobiludgave af mit forum, derved vil jeg nemt kunne løbende lave opdateringer til sitet og udvide med funktionalitet uden brugerne behøver at hente en ny version.

UPDATE:

Jeg har lige set at jeg har misforstået dit concept. Jeg troede du lavede Apps og ikke mobile hjemmesider. Hele vejen igennem kalder du det en app, men det er jo misvisende. En app står jo for en applikation, og er noget der bliver installeret på din computer/telefon/ipad etc.

Det du laver er mobilehjemmesider, hvilket derfor burde være den vej du markedsfører dig.

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 19:48

Mjah, jeg ved så ikke hvad jeg skal sige, altså det er jo en lækker hjemmeside, et godt produkt og priserne virker fornuftige.

Måske skal du bare have dit navn ud? Måske opbygge nogle referencer/portefølje?

Fra Køge
Tilmeldt 15. Oct 09
Skrevet kl. 20:01

Tak for de gode svar... Jeg arbejder videre på projektet og tager jeres gode råd med på vejen. 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)