Jeg har en side som omhandler det at tjene penge på internettet.
Sidste gang jeg spurgte om feedback var i ikke så positive rent indholdsmæssigt, og det har jeg prøvet på at ændre. Jeg har ryddet en del op i mine sider, og ændret forsiden en del.
Jeg har fået sat et stort banner op i midten, som jeg regner med skal være det eneste banner på siden. Jeg har alt i alt prøvet at rette så meget som muligt, siden sidst. Siden får i gennemsnit 22 besøgende om dagen, og det er jeg vældig tilfreds med efter små 3 uger.
Jeg vil gerne høre om i har noget nyt feedback til siden. Både design, indholds og seo mæssigt.
titlen husk udnyt google viser op til 70 tegn nu og lav unikke titler alle siden , forsiden står tjene penge ændres meget lidt tjen og spar penge anden og om siden tjene og spar penge , sådan er det hele tiden hele siden igennem det er ikke særligt unikt fundet på.
Om siden
Om siden lige også en kontaktformular der og mail stil den op kontakt kun en linje derved let at se her er mail.
overskrifter
Du burde dele sider op mere i en ,1 overskrift , et par underoverskrifter en lang tekst uden underoverskrifter er svær at overskue og læse hurtigt
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg synes et banner er en dårlig måde at vælge at tjene penge på din side. Mennesker er i dag nærmest trænet til at undgå reklamebannere, og dit banner har den negative bi-side at den fylder RET meget ifht resten af siden.
Jeg kan sagtens overtales til at tro anderledes, men tror bare ikke generelt at folk klikker så meget på de traditionelle bannere mere.
Jeg kan da i hvert fald lige hurtig give dig et SEO tip. I bunden af dit startindlæg skriver du "www.pengetjen.dk" - dette link har ikke nogen SEO værdi. Når du opretter sådan et indlæg her, og gerne vil have noget feedback på din side, så er det en gylden mulighed for, at anskaffe sig et værdifuldt backlink.
Dog skal man ikke bare spamme Amino til med nye tråde, bare for at skaffe sig flere backlinks, men når man alligevel skal han en side bedømt el.l., så bør du lave dit link på den følgende måde, og sørge for, at anchor teksten er det søgeord du gerne vil ranke på:
Jamen jeg siger ikke det behøver være utraditionelt, men jeg tror bare generelt at vi er nødt til at blive mere kreative eller placere bannerne anderledes end det traditionelle headerbanner.
Jeg synes også sådan rent æstetisk at dit banner fylder for meget på siden, og jeg kunne forestille mig at din bounce rate som konsekvens bliver meget høj.