Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opbygning af hjemmeside

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! 

Jeg er mand på 20 år som har en fantastisk ide. Jeg har ikke alt for mange penge og søger derfor at min "fantastiske" ide skal sælges over internettet

Mit spørgsmål ligger på om:

Er det fint bare at bruge hjemmesider som er skabeloner fra Wix.com? Eller er der nogen som kan guide mig igennem steps om hvordan man opbygger sin egen hjemmeside? Det kunne f.eks. være at lave nogle overordnede overskrifter om hvordan man starter på det hele.

ANYONE?

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 01:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ville jeg aldrig bruge.

Hvis du vil noget med din hjemmeside ide var det nok en ide og kaste sig ud i en ordenlig hjemmeside.

Prøv og kikke på nogle af de openSource web side systemer som findes. Eks.

Drupal.org

WordPress

Der findes forskellige web hoteller. Eks Meebox.net eller en af de andre som du finder hvis du søger lidt her.

Fordelen med Drupal.org og WordPress m.fl. at det findes masser af Themes (Web side design) og når du begynder og tjene penge kan du evt. købe eller betale for at få dit eget design.

Det er bare at oprette et indlæg her så skal der nok være nogle som folk som vil give dig et tilbud.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 14. Jan 12
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 01:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har selv lavet hjemmesiden Online smykker, halskæder, ringe, armbånd ..
Jeg kan html, men design, farver osv er ikke min stærke side. Konklusionen er, at du ikke kan html, så du må have fat i en prof webudvikler.

Tilmeldt 3. Sep 06
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 01:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

For 4.000 kr kan du få lavet en side. Skriv til mig hvis det er noget for dig.

Fra København
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 56
Fra  LifestyleNetworker.com Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt efter hvad du skal bruge, så ville jeg foreslå dansk hjemmeside hosting og wordpress. Det kan du gøre for et par hundrede kroner for et år, men så skal du selvfølgelig lægge en del af dine egne timer i at lære wordpress.

Der er TONS af materiale på engelsk og dansk derude, og jeg er selv ved at bygge en hjemmeside som forklare alt om hvordan man kommer i gang med wordpress. Jeg laver videoer så man kan se hvad der skal til, men det gør også at det tager lidt længere tid.

Hvis du vælger at gå wordpress vejen må du meget gerne besøge min hjemmeside og poste spørgsmål undevejs. Så vil jeg svare og evt. med videoer.

Stifter af https://www.Magloft.com online system til udgivelser af digitale magasiner.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Oct 11
Indlæg ialt: 19
Fra  Designportalen.dk Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg bruger selv programmet WebEasy Professional 8 fra Avangqust, der er 2 udgaver kan fås til ca. 350 kr med lisens og så er det dit for evigt, uden du vil skulle kunne en masse html, et nemt program til at lave hjemmesider. se evt. min hjemmeside www.designportalen.dk

Men ellers vis det udelukkende er en webshop, så vil jeg helt klart sige magento, men det kræver en masse tid, og der vil du skulle sætte dig ind i lidt programmering.

Ellers er der også goldenplanet hvor du kan købe en færdig webshop, som du så efter følgene tilpasser til dit eget design.

Håber det kunne hjælpe dig lidt på vej, og du for din fantastiske ide ud på nettet.

Held og lykke.

Mvh.: Per D. Sønderby

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Vælg et opensource system.. Jeg bruger selv Magento

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ville bruge wordpress det synes jeg er det lettest cms system nem og opdatere og man kan sætte 1000 vis forskellige plug in på sin wordpress det har store muligheder vis man vil udvide sin side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 07:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Billige seo pakker

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)