Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min side er lige røget fra side 1 og flere sider ned:(?

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
jeg tager ej karakter tung men så ved jeg må svare igen for det er vigtigt at forsætte man skal ikke holde pause for meget

Yes

Jeg er helt enig med dig Michael, men jeg kan bare ikke forstå hvis jeg fra dag til dag falder flere sider i placering fordi at jeg ikke har nurset siden hver eneste dag.

Desuden så skulle jeg egentligt mene der har været nogenlunde stabil aktivitet hvad linkbuilding angår, men det er jo lang fra lle links der bliver opsnappet af google hvis de ikke ligger på velbesøgte sider, eller tager jeg fejl?

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:50

Rasmus Ramskov:
UUUH er spændt på hvilke hug jeg får når jeg ikke sådan bare er helt modtagelig for svarene:-/

Du får ingen hug af mig - dem har du fået af Google. Og virkeligheden er som bekendt klogest af alle. (Hint: Læs bogen Big Smile)

Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 00:07

Av av :)

Når jeg om et par dage (forhåbentligt) ligger på side 1 igen vil jeg kigge tilbage og glæde mig med lettelse i hjernen og nyde alle de gode inputs jeg har fået idag.

Bogen har jeg læst, og læser den meget gerne igen, men efter have læst den første gang Mr Rosenstand, havde jeg faktisk lyst til at skrive til dig da der dels var nogle døde links i bogen, samt en del ting hvor jeg godt kunne have brugt mere uddybende beskrivelser. Det er trods alt en fornuftig pris:)

Ved du hvad du. Det er mig der har stået med hænderne begravet i ømme klienter for mange timer om ugen. Når jeg får lidt mere tid så finder jeg frem til et eller andet forum du vist nok har gang i ifb din concept-i. Der kan jeg sikkert finde megen hjælp ik? Smider du et link igen igen her ?

Vh Rasmus

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:12

Rasmus Ramskov:

Mikael christiansen:
jeg tager ej karakter tung men så ved jeg må svare igen for det er vigtigt at forsætte man skal ikke holde pause for meget

Yes

Jeg er helt enig med dig Michael, men jeg kan bare ikke forstå hvis jeg fra dag til dag falder flere sider i placering fordi at jeg ikke har nurset siden hver eneste dag.

Desuden så skulle jeg egentligt mene der har været nogenlunde stabil aktivitet hvad linkbuilding angår, men det er jo lang fra lle links der bliver opsnappet af google hvis de ikke ligger på velbesøgte sider, eller tager jeg fejl?

jeg kunne godt tænke mig et bedre seo værktøj til tjekke ens side, jeg kan se en høj% deleted links men ikke hvilken der burde findes et værktøj der siger mere end den jeg brugte det kunne svare hvorfor vis det der er væk kan være mange grunde siden nede da de tjekket eller de har fjernet linket eller måske dem der ejer sider er den røget et bagud på siden og ligger side nærmest ikke besøges men jeg har et ubesvaret ting der dette værktøj er ikke godt nok til at svare kan kun se noget væk men hvorfor og hvad det ved jeg ikke

er der et bedre værktøj end https://www.majesticseo.com det kunne jeg godt tænke mig at vide, jeg kunne i hvert fald tænke mig et bedre tjekke værktøj

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 00:18

Mikael christiansen:
er der et bedre værktøj end https://www.majesticseo.com det kunne jeg godt tænke mig at vide, jeg kunne i hvert fald tænke mig et bedre tjekke værktøj

Der var en tråd her på amino hvor overskriften var- hvilke seoværktøjer bruger du- der kom desværre ikke så mange svar, men hvis du ikke har lagt majesticseo ind skulle du tage at gøre det:)

Ud over det så fandt jeg lige dette indlæg omkring anchortext

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:38

Rasmus Ramskov:

Mikael christiansen:

Der var en tråd her på amino hvor overskriften var- hvilke seoværktøjer bruger du- der kom desværre ikke så mange svar, men hvis du ikke har lagt majesticseo ind skulle du tage at gøre det:)

Ud over det så fandt jeg lige dette indlæg omkring anchortext

del grund med www kun 10 deleted uden www 41 deleted links hos dig , der er sket ændringer på et tidspunkter spørgsmålet er da de ændret de mange links hos dig bevaret anchortext er måske svaret men jeg ved det ikke

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 00:58

He He. Det var nu min bog Virkeligheden er klog, jeg henviste til, og den er der ingen links i. Døde links i SEO-LEX kan først undgås den dag, jeg kontrollerer samtlige sites, der linkes til ;-)

Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 09:22

Mikael christiansen:
jeg kunne godt tænke mig et bedre seo værktøj til tjekke ens side, jeg kan se en høj% deleted links men ikke hvilken

Hmm ja den har taget nogle rutcheture op og ned der. Jeg tror muligvis det hænger lidt sammen med at det var der omkring jeg fik lavet signatur med fem links her på Amino. Det blev så ændret til tre links i signaturen hvilket jo må have givet et hug nedad. Se kurven her.

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)