Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min side er lige røget fra side 1 og flere sider ned:(?

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Rosenstand:

Johnny Nielsen:
Dejligt at "at være i lære"  på www.e-universe.dk . det giver en del logik, og en god forståelse for Seo

Dejligt at høre, Johnny! Der er da også kommet 24 nye medlemmer siden årsskiftet - det er dejligt med al den aktivitet og bytten tips og tricks i forum, det giver :-)

Der er guldkorn der, og alle hjælper alle

Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 21:14

Thomas Rosenstand:
Prøv at skrive din tekst på siden lidt om - den er godt nok genanvendt i uddrag mange steder

Hej Thomas. Det blev jeg opmærksom på for et par uger siden, altså at der er en del konkurrerende hjemmesider med samme ordlyd, men det drejer sig "kun" om et enkelt tekststykke så vidt jeg kan se. Jeg har bare ikke fået gjort noget ved det og har nok nedprioriteret det da min side rangerede godt og jeg derfor gik ud fra at det var de andre der havde kopieret lidt fra mig, og derfor ville være deres sider som google ikke satte højt. Ud over det er det jo en noget uoriginal sætning der så den SKAL rettes.

Hvordan ser jeg egentligt hvem der kom først med noget tekst?

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 21:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du ved, om du har skrevet den tekst eller ej. Hvis du ikke har, er det jo en ekstra god grund til at få den ændret.

Sammenfaldet med tekster er ikke den eneste grund til, at du er rutsjet baglæns - der skal mere til. Jeg har desværre ikke tiden til at analysere dit site og din situation pro bono.

Men spørg dig selv, om det er entydigt nok for Google, hvilken af dine sider, du gerne vil ranke med på "massage":

Se denne søgning Wink

Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 21:23

Thomas Rosenstand:
Prøv at skrive din tekst på siden lidt om - den er godt nok genanvendt i uddrag mange steder: http://www.google.dk/search?hl=da&safe=off&noj=1&q=%22Med+et+travlt+og+stresset+liv+glemmer+vi+ofte+at+lytte+til+vores+krop%22&oq=%22Med+et+travlt+og+stresset+liv+glemmer+vi+ofte+at+lytte+til+vores+krop%22&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=e&gs_upl=10645l10645l0l10887l1l1l0l0l0l0l78l78l1l1l0

Som man kan se så er der to steder på min side hvor det går igen, men det er et modul i joomla der bruger noget af teksten (introtekstagtigt) på forsiden og jeg har indtryk af at DET er ok uden at de tbliver DC.

Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 21:37

Thomas Rosenstand:
Men spørg dig selv, om det er entydigt nok for Google, hvilken af dine sider, du gerne vil ranke med på "massage":

Super pointe. Det værste er at jeg faktisk har følt jeg har arbejdet på at undgå søgeordskanibalisme.

Jeg har jo også i et halvt års tid eller lign ligget på side 1 med massage.

Nu har du jo også lavet en lidt speciel intitle:massage site:god-krop.dk søgning Thomas, jeg har indtrykket af at google har haft meget nemt ved at finde ud af hvilke af mine sider der skulle frem på forskellige ord. Well... lige indtil idag:)

Hvorom alting er så har jeg besluttet mig for at indhente tilbud på at få min side gået igennem og lavet en to do liste over ting der skal udbedres. Dels som jeg selv kan ordne, og som en lidt mere faglig person kan ordne.

Med hensyn til duplicate titler og lignende på min sider er der rigtigt meget der har med plyugin easyblog at gøre. Den har lavet VIIILDT mange sider som fx. http://www.god-krop.dk/blog/tags/tag/massage-kursus.html

Ud over det så tænker jeg lidt på om mit sprog plugin joomfish gør alle de ikke oversatte sider til DC.

Min side var foriøvrigt gået helt ned for 3 dage siden da en indexfil blev overskrevet ved et uheld.  Måske er det det der spiller ind selvom jeg lynhurtigt fik siden op at køre igen og igår lå¨nummer 6 på massage.

Jeg er MEGET glag for de input jeg har fået!!!

Og Thomas, du har som mange andre givet rigeligt pro bono her på amino, så mere forventer jeg heller ikke. Kan dog trøste dig med at jeg i det mindste har købt SEO-Lex :D

Ras

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 21:58

Det er nu ikke en speciel søgning som sådan - det er metoden til at vurdere på et splitsekund, om der har været fokus i opbygningen af titles og indhold. Og det har der ikke helt. 

Du er rutsjet af en grund. Start med de lavthængende frugter og ret op på dem. Det er også en supergod øvelse i at få ryddet op i tingene. Husk på, at redundant indhold er en faktor i relation til Panda filteret. Og redundans i dit indhold om massage - det har du altså.

Tak for at du har købt SEO-LEX! Jeg sidder lige nu og skriver på version 12, der udkommer om ikke så længe.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:05
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

din siden er faktisk rimelige ny husk man går ikke efter hvornår domænet købt men hvornår det første links blev fundet der begyndte at ske lidt i juli sidste år og frem til oktober derfra er det gået lidt færre derfra der burde du havde forbedret siden i stedet for at være tilfreds men den gode placering den beholdes ikke for evig tid vis man ikke gør en indsats

sidste år før der har næsten ikke været links til siden , dette siger denne her sides tjeneste https://www.majesticseo.com vis logger ind kan du tjekke back links historien

passer derved med hvorfor op og ned turen en af grundene ligger der man skal ikke gå i stå ellers taber man og søgeord optimering er hårdt arbejde vis vil beholde ord og vis ønsker forbedre skal man forbedre hele tiden alle steder man kan i en evighed

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 23:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:
passer derved med hvorfor op og ned turen en af grundene ligger der man skal ikke gå i stå ellers taber man og søgeord optimering er hårdt arbejde vis vil beholde ord og vis ønsker forbedre skal man forbedre hele tiden alle steder man kan i en evighed

Nu må du ikke tage karakteren alt for tungt Michael da jeg som regel værdsætter dine inputs;)

Jeg er lidt træt af at høre om backlinks hele tiden. Næsten ALLE nævner for mig at jeg har for lidt indgående links, men faktum er at jeg har ligget på side 1 i over et halvt år selvom siden er ny og der er begrænset med indgående links. Jeg har formået at rykke den opad stille og roligt ved at arbejde PÅ siden.

Jeg laver lidt rettelser når jeg har tid og får lavet en smule linkbuilding via diverse fora, facebook og lignende.

Husk også al snakken om at google måske i højere grad begynder at fokusere mere på fx sociale networks (ved godt du altid nævner de sociale mediers vigtighed:)

At den pludselig er droppet er jeg ret sikker på har noget at gøre med en specifik ting, der enten er gjort galt fx ifb med et af mine plugins, eller måske en opdatering eller pga siden var nede. Jeg har ihvertfld lidt svært ved at forstå at en side der har ligget ret stabilt og med støt fremgang i placeringerne pludselig skulle ligge dårligt fordi siden ikke er lavet ordentligt.

Håber ikke jeg lyder som et utaknemmeligt skarn. Jeg sætter pris på alle inputs, men er ikke helt enig i dem:)

Glæder mig til fortsat disku(sion)(dia)log

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:35

Rasmus Ramskov:

Mikael christiansen:

Nu må du ikke tage karakteren alt for tungt Michael da jeg som regel værdsætter dine inputs;)

Jeg er lidt træt af at høre om backlinks hele tiden. Næsten ALLE nævner for mig at jeg har for lidt indgående links, men faktum er at jeg har ligget på side 1 i over et halvt år selvom siden er ny og der er begrænset med indgående links. Jeg har formået at rykke den opad stille og roligt ved at arbejde PÅ siden.

Jeg laver lidt rettelser når jeg har tid og får lavet en smule linkbuilding via diverse fora, facebook og lignende.

Husk også al snakken om at google måske i højere grad begynder at fokusere mere på fx sociale networks (ved godt du altid nævner de sociale mediers vigtighed:)

At den pludselig er droppet er jeg ret sikker på har noget at gøre med en specifik ting, der enten er gjort galt fx ifb med et af mine plugins, eller måske en opdatering eller pga siden var nede. Jeg har ihvertfld lidt svært ved at forstå at en side der har ligget ret stabilt og med støt fremgang i placeringerne pludselig skulle ligge dårligt fordi siden ikke er lavet ordentligt.

Håber ikke jeg lyder som et utaknemmeligt skarn. Jeg sætter pris på alle inputs, men er ikke helt enig i dem:)

Glæder mig til fortsat disku(sion)(dia)log

det er meget vigtigt løbende hele tiden aktive og det siger back links historien at der har været boost og der har været en stille periode , der skal ske noget løbende , kan være træt af at høre det samme men man må ikke holde pauser, selvfølgelige betyder det noget der ikke skete noget ligså meget som skete et stykke tid sidste år der skulle du bare have forsat i stedet for

jeg tager ej karakter tung men så ved jeg må svare igen for det er vigtigt at forsætte man skal ikke holde pause for meget

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 23:42

Thomas Rosenstand:

Det er nu ikke en speciel søgning som sådan - det er metoden til at vurdere på et splitsekund, om der har været fokus i opbygningen af titles og indhold. Og det har der ikke helt. 

Du er rutsjet af en grund. Start med de lavthængende frugter og ret op på dem. Det er også en supergod øvelse i at få ryddet op i tingene. Husk på, at redundant indhold er en faktor i relation til Panda filteret. Og redundans i dit indhold om massage - det har du altså.

DET har du fuldstændig ret i Thomas. Jeg erkender gerne at jeg ikke har taget mig tid til at ryde op i det du tidligere linkede til:D

Tror jeg har brug for en ferie en uges tid hvor jeg bare sider med laptoppen og laver en god forårsrengøring! Mon en sådan arbejdsferie kan trækkes fra?

Tror du det er Pandaen der har taget en bid af mig?

I så fald vil jeg overveje at sløjfe min easyblog og lave det til normale undersider da jeg synes det er nemmere at overskue da der trodsalt kun er EN side pr underside.

Med hensyn til redundant indhold som fx massage, så skal jeg vist lægge hjernen godt i blød. Ift det link du lagde ind, så kan man jo sige at både siden om sportsMASSAGE og siden om massage konkurere. Foriøvrigt en detalje jeg før har efterlyst svar på(betydningen af det faktum at google rent faktisk bryder sammensatte ord op).

Ift. den søggning du lavede, så er det et probelm at have en side der omhandler massage og en anden der omhandler kropsmassage, hvis jeg tolker det ret.

Men som sagt, så synes jeg google har været dygtigt til (lige indtil nu) at finde den rigtige side frem ved søgning på et specifikt ord.

UUUH er spændt på hvilke hug jeg får når jeg ikke sådan bare er helt modtagelig for svarene:-/

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)