Men spørg dig selv, om det er entydigt nok for Google, hvilken af dine sider, du gerne vil ranke med på "massage":
Super pointe. Det værste er at jeg faktisk har følt jeg har arbejdet på at undgå søgeordskanibalisme.
Jeg har jo også i et halvt års tid eller lign ligget på side 1 med massage.
Nu har du jo også lavet en lidt speciel intitle:massage site:god-krop.dk søgning Thomas, jeg har indtrykket af at google har haft meget nemt ved at finde ud af hvilke af mine sider der skulle frem på forskellige ord. Well... lige indtil idag:)
Hvorom alting er så har jeg besluttet mig for at indhente tilbud på at få min side gået igennem og lavet en to do liste over ting der skal udbedres. Dels som jeg selv kan ordne, og som en lidt mere faglig person kan ordne.
Med hensyn til duplicate titler og lignende på min sider er der rigtigt meget der har med plyugin easyblog at gøre. Den har lavet VIIILDT mange sider som fx. http://www.god-krop.dk/blog/tags/tag/massage-kursus.html
Ud over det så tænker jeg lidt på om mit sprog plugin joomfish gør alle de ikke oversatte sider til DC.
Min side var foriøvrigt gået helt ned for 3 dage siden da en indexfil blev overskrevet ved et uheld. Måske er det det der spiller ind selvom jeg lynhurtigt fik siden op at køre igen og igår lå¨nummer 6 på massage.
Jeg er MEGET glag for de input jeg har fået!!!
Og Thomas, du har som mange andre givet rigeligt pro bono her på amino, så mere forventer jeg heller ikke. Kan dog trøste dig med at jeg i det mindste har købt SEO-Lex :D
Ras