Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min side er lige røget fra side 1 og flere sider ned:(?

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg ellers længe brystet mig af at have fået god eplaceringer, men i dag ligger min side pludselig langt nede i søgeresultaterne.

Det eneste jeg ligger på side et med er lokalsøgningen massage københavn. Og det er endda muligvis fordi jeg ER i Kbh.

Massage som jeg har ligget på placering 6 med i lang tid ligger nu på side 2-3 og sportsmassage som havde en bedre og bedre placering og lå og tippede på grænsen til side et liger nu side 5-6 !

Jeg Aner ikke hvad der er sket. Har nogen oplevet noget lignende?

Tilsyneladende er det kun pga min googlemaps at jeg stadig bliver fundet.

Bare en opdatering der har rystet posen lidt? I hope.

Vh Rasmus

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 117
Fra  Time Book ApS Skrevet kl. 16:57

Hej Rasmus.

Google ryster posen lidt ind imellem som du selv skriver. 

Men de placering er ikke tabt endnu. Der kan gå nogle dage, hvor du får en dårlig placering, men hvis du har et godt optimeret website, kan den komme tilbage til den gamle placering eller en bedre placering efter nogle dage / uger.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 16:57

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 19:28

Time-Book.dk:

Google ryster posen lidt ind imellem som du selv skriver. 

Men de placering er ikke tabt endnu. Der kan gå nogle dage, hvor du får en dårlig placering, men hvis du har et godt optimeret website, kan den komme tilbage til den gamle placering eller en bedre placering efter nogle dage / uger.

Håber også på det bare er det. Siderne er jo stadig indekserede. Blev bare temlig ubehageligt overrasket. Det er trods alt fantastisk at jeg ikke har haft brug for adwords i over et halvt år.

Jeg frygter lidt at noget af det har at gøre med en plugin på min hjemmeside der laver engelske undersider, og måske laver noget duplicate content i den forbindelse.

For jeg KAN ikke forestille mig at det har noget at gøre md at jeg for et par dage siden oprettede en google+ side hvor jeg har skrevet at folk skulle benytte min fb side indtil der kommer mere liv på google+ siden :D

Håber det går godt med projekt time-book.dk

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 19:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Prøv at skrive din tekst på siden lidt om - den er godt nok genanvendt i uddrag mange steder: http://www.google.dk/search?hl=da&safe=off&noj=1&q=%22Med+et+travlt+og+stresset+liv+glemmer+vi+ofte+at+lytte+til+vores+krop%22&oq=%22Med+et+travlt+og+stresset+liv+glemmer+vi+ofte+at+lytte+til+vores+krop%22&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=e&gs_upl=10645l10645l0l10887l1l1l0l0l0l0l78l78l1l1l0

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 19:54

Thomas Rosenstand:

Prøv at skrive din tekst på siden lidt om - den er godt nok genanvendt i uddrag mange steder: http://www.google.dk/search?hl=da&safe=off&noj=1&q=%22Med+et+travlt+og+stresset+liv+glemmer+vi+ofte+at+lytte+til+vores+krop%22&oq=%22Med+et+travlt+og+stresset+liv+glemmer+vi+ofte+at+lytte+til+vores+krop%22&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=e&gs_upl=10645l10645l0l10887l1l1l0l0l0l0l78l78l1l1l0

er det det man kalder DC

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 19:58

Johnny Nielsen:
er det det man kalder DC

Ikke helt - der skal være større sammenfald. Men det er redundant indhold som minimum. Og det er en RIGTIG skidt ide at bruge tekst fra sin hjemmeside til profiler rundt om på nettet.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:07
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Are you kidding me? 

du må oppriotere på facebook!!! 

Her kommer der lige nogle velmente råd :-)

1. brug din facebook side til at udgive et magasin du kan evt. uploade dit magasin på scribd, og lad dine likes bestemme hvad det skal handle om ved at like hinandens forslag. (hvordan du kan udføre dette i praksis kommer min næste e-book giveaway til at handle om) 

2. brug fora til at få din facebook side til at vokse :-) du kan evt. klikke på dette link, og dette link og finde nogle fora du kan bruge :-)

3. husk på synergien imellem alle de sociale netværk :-) eks. kunne du uploade en video på youtube også smide et link til din facebook side i description af den, du kan også brugger twitter til dette eks kunne du poste et link til dit massage magasin der.

4. brug blog kommentarer til at få din facebook side til at vokse :-) her er hvordan du kan udføre dette i praksis step 1. følg dette link. step 2. nu poster en god og medrivende kommentar på en af disse blogs og putter dit facebook side link der hvor der står website :-)

det var så det jeg havde lige nu :-)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 20:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Rosenstand:

Johnny Nielsen:
er det det man kalder DC

Ikke helt - der skal være større sammenfald. Men det er redundant indhold som minimum. Og det er en RIGTIG skidt ide at bruge tekst fra sin hjemmeside til profiler rundt om på nettet.

men næsten, så har jeg forstået det ret.

Dejligt at "at være i lære"  på www.e-universe.dk . det giver en del logik, og en god forståelse for Seo

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:14

Johnny Nielsen:
Dejligt at "at være i lære"  på www.e-universe.dk . det giver en del logik, og en god forståelse for Seo

Dejligt at høre, Johnny! Der er da også kommet 24 nye medlemmer siden årsskiftet - det er dejligt med al den aktivitet og bytten tips og tricks i forum, det giver :-)

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)