Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder jeg denne leverandør?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle :)

Jeg har før skrevet at jeg har planer om at åbne egen bagelbar, så har lige lidt flere spørgsmål.

Da jeg gerne vil have glutenfrit brød, vil jeg gerne høre hvordan jeg kan få fat på en leverandør af dette?

Kvalitetten skal være i top!

Skal jeg bare troppe op hos en bager og høre hvad han kan tilbyde, eller skal jeg snakke med en større spiller på markedet?

Nogen der kender nogen eller andet?

Mange tak alle!

Mvh.

Stefan

Fra Auning
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 176
Fra  VDL Media - www.SPORT45.dk - www.ALTsport.dk Skrevet kl. 15:23

Hvis du er fra Århus området så smid en besked til mig, så kan jeg hjælpe dig.

Hvis du ikke er, så vil jeg kraftig råde dig til at finde en god bager, da det efter min erfaring altså giver en del mer salg at man har noget godt brød.

/Dan

VDL Media driver flere portaler, skal vi hjælpe med at drive din ? kontakt os for mere info. 

Tilmeldt 10. Nov 11
Skrevet kl. 16:46

Tak for svar!

Har du selv en sandwichbar eller?

Ja har også tænkt mig at finde en god bager!

Men er det muligt at få noget brød der kan fryses og bare varmes når man for brug for det? For hvis jeg for alt brødet om morgnen så bliver det jo tørt ovs i løbet af dagen!

Stefan

Fra Auning
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 176
Fra  VDL Media - www.SPORT45.dk - www.ALTsport.dk Skrevet kl. 16:59

Jeg er udlært bager, så ved en del om emnet ;)

Det du skal gøre er at få det halvbagt ved bageren og så selv bage det færdigt, med mindre du altså ved ca hvor mange du sælger om dagen, så vil jeg fortrække at få det færdig bagt og så lige lune det inden salg.

Som sagt hvis du er fra århus, så smid en besked, så skal jeg med glæde hjælpe dig med nogle test brød så du kan prøve lidt forskelligt. Og lige en sidste ting, glutenfri brød er ikke særlig lækkert ;) men fin ide at have det så dem der ikke kan tåle det kan købe hos dig ! overvej evt at have nogle tærter / muffin / cup cakes også

VDL Media driver flere portaler, skal vi hjælpe med at drive din ? kontakt os for mere info. 

Tilmeldt 10. Nov 11
Skrevet kl. 17:06

Jeg er desværre ikke fra Århus! :(

Der er en del der ikke kan tåle gluten og derfor ville det bare indgå i sortimentet så der var noget for alle!

Nu hvor du er bager kan jeg passende spørge dig!

Hvad vil det koste for dig at lave et brød (alm bagel eller andet), med andre ord hvad ville du sælge 1 stk flute/bagel for! Som er halv bagt!

Reduceres kvalitetten af brødet ikke væsenligt ved halvbagt? Og er en alm. Ovn nok til at bage dem?

Stefan

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 17:32

Stefan:

Jeg er desværre ikke fra Århus! :(

Der er en del der ikke kan tåle gluten og derfor ville det bare indgå i sortimentet så der var noget for alle!

Nu hvor du er bager kan jeg passende spørge dig!

Hvad vil det koste for dig at lave et brød (alm bagel eller andet), med andre ord hvad ville du sælge 1 stk flute/bagel for! Som er halv bagt!

Reduceres kvalitetten af brødet ikke væsenligt ved halvbagt? Og er en alm. Ovn nok til at bage dem?

Stefan

Hej Stefan,

Har du overvejet bake-off - det lyder lidt som det du søger.

Jeg kender tilfældigvis til et firma som ligger inde med bake-off bagels (det gjorde det i hvertfald i sin tid)

KH Catering
Sofienlystvej 19
8340 Malling

Ellers findes der sikkert mange ligende virksomheder rundt omkring i landet - også i dit lokalområde. 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12879
Skrevet kl. 17:38

Stefan:
Skal jeg bare troppe op hos en bager og høre hvad han kan tilbyde, eller skal jeg snakke med en større spiller på markedet?

Er det en bolle du vil købe eller en bagel ?  En rigtigt bagel er faktisk først kogt i vand og så efterfølgende bagt.  Jeg tvivler på du finder en bager i DK der kan lave dem dem rigtigt.

Bagel & Co i københavn får deres bagels fra udlandet.

Fra Helsingør
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 277
Fra  Gurrelund Skrevet kl. 18:05

Stefan:
Nogen der kender nogen eller andet?

prøv at tjekke dem her  http://www.missbagel.dk/ de bager til cafeer etc

Tilmeldt 10. Nov 11
Skrevet kl. 19:04

Det behøver ikke være bagel!

Meeeen de fleste bake off og andre brød man kan købe er ikke glutenfri!

Og jeg tænker lidt! Hvis jeg skal skille
Mig ud fra konkurrentterne så ville det være passende at brødet var bedre end konkurrentens ;)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)