Hvis du er fra Århus området så smid en besked til mig, så kan jeg hjælpe dig.
Hvis du ikke er, så vil jeg kraftig råde dig til at finde en god bager, da det efter min erfaring altså giver en del mer salg at man har noget godt brød.
/Dan
VDL Media driver flere portaler, skal vi hjælpe med at drive din ? kontakt os for mere info.
Men er det muligt at få noget brød der kan fryses og bare varmes når man for brug for det? For hvis jeg for alt brødet om morgnen så bliver det jo tørt ovs i løbet af dagen!
Det du skal gøre er at få det halvbagt ved bageren og så selv bage det færdigt, med mindre du altså ved ca hvor mange du sælger om dagen, så vil jeg fortrække at få det færdig bagt og så lige lune det inden salg.
Som sagt hvis du er fra århus, så smid en besked, så skal jeg med glæde hjælpe dig med nogle test brød så du kan prøve lidt forskelligt. Og lige en sidste ting, glutenfri brød er ikke særlig lækkert ;) men fin ide at have det så dem der ikke kan tåle det kan købe hos dig ! overvej evt at have nogle tærter / muffin / cup cakes også
VDL Media driver flere portaler, skal vi hjælpe med at drive din ? kontakt os for mere info.
Skal jeg bare troppe op hos en bager og høre hvad han kan tilbyde, eller skal jeg snakke med en større spiller på markedet?
Er det en bolle du vil købe eller en bagel ? En rigtigt bagel er faktisk først kogt i vand og så efterfølgende bagt. Jeg tvivler på du finder en bager i DK der kan lave dem dem rigtigt.
Bagel & Co i københavn får deres bagels fra udlandet.