Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop og forvirret :-(

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er mega grøn på webshop område, og hvordan man håndtere betalingsmodul fra nets.

Har fået en demo pakke fra DANDOMAIN, og bliver endnu mere forvirret. Min stærke side, er at være kreativ og udvikle design produkter, og slet ikke på internet e-handel område. Evt nogen der vil hjælpe mig lidt med opsætning uden det skal foregå over telefon.

Er DANDOMAIN det billigste man kan få, hvis det foreligt drejer sig om nogle enkelte beklædningsdele. Det skal være en side, let overskueligt, og ikke får meget dikkeda.

Håber fået noget respons snarest fra jer

:-)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 15:18

Om Dandomain er "billigst" afhænger jo af så meget - hvad skal din butik kunne?

Hvis du vil have det så billigt som muligt, så kunne du bruge et open source ecommerce system - som f.eks. Magento eller Prestashop. De shopsystemer koster ikke noget (da det er open source).

Mht. hosting kunne vælge et af Meebox's webhoteller. F.eks. det billigste Prof. hotel til 99kr/måneden.

Til slut skal du have en indløsningsaftale for at modtage kort, og en betalingsgateway.

Skal du kun tage imod Dankort og Visa Dankort er ePay.dk vidst det billigste til 99kr/måneden, men skal du også have internationale kort, så kan jeg anbefale Quickpay.dk til 149kr/måneden. Jeg ved, at i hvert fald Quickpay har færdigudviklet moduler til Magento og Prestashop.

Mht. design kan du enten finde en designer, eller købe et færdigt på en af de mange theme-sider (f.eks. http://themeforest.net/category/ecommerce/magento).

Men mit bedste råd ville være: Tag fat i en, der ved noget om det (bl.a. mig, og mange af de andre programmørerAmino). Det kan virke let at ville gøre det hele selv, men er det ikke noget man laver til dagligt, så kan man let komme til at springe essentielle ting over, som vil 'skade' dig senere hen. Og så ville de penge til en professionel i starten være godt givet ud. Smile

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:53

Hej

Tak for dit svar Elias.

Jeg skal lige spørge, er betalingsmodul fra nets (https://www.terminalshop.dk/tl/Netaxept/) og betalingsgateway 2 vidt forskellige ting? Skal man ha begge elementer for at man kan betale med kort over en hjemmeside. Og så samtidig ha dandomain, det bliver sgu lidt lidt uoverskueligt....:-(

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 18:33

Du skal have en shop platform, f.eks. Dandomain, Magento, PrestaShop og lignende.

For at kunne modtage betalinger skal du have en indløsningsaftale, f.eks. med PBS, Euroline, Swedish Bank osv.

For at kunne kode din indløsningsaftale sammen med din Dandomain shop, skal du bruge enten Dandomain's eget betalingssystem, eller ePay, QuickPay eller hvad de ellers hedder.

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:41

Tak, så har jeg da lært noget idag :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)