Hej Aminoer Min rådgivnings- og designvirksomhed, KB-Marketing, oplever en markant fremgang - flere og større kunder og dermed mere spændende projekter. Jeg har i lang tid henvendt mig til små virksomheder og iværksættere, men den seneste tid er det gået op for mig, at det er mere spændende at arbejde med mellemstore virksomheder, som jeg også har nogle stykker af som kunder - Jeg kunne derfor godt tænke mig at henvende mig til disse i min markedsføring; til at starte med på min hjemmeside, som jeg i øjeblikket er i gang med at bygge op på ny. Er det nogle af jer, som har erfaring med, hvordan man retter tekster mv. til disse virksomheder? Bør jeg f.eks. skrive "din" eller "jeres" i mine tekster? F.eks.: "Gør din kommunikation bedre med et lækkert Facebook design" - Burde jeg ændre det til "jeres kommunikation"? Jeg synes det er svært, da "jeres" lyder upersonligt. Og hvis jeg skriver "din virksomhed" retter det sig måske mest til selvstændige, hvor det helst skulle rette sig mod medarbejdere i mellemstore virksomheder. På forhånd tak! |
Hej Kasper.
Udtrykket "din" er godt. Men "I" er også OK! Bare ikke "Dem/Deres"...er i min verden helt yt!
Og nok også i FB-sammenhæng!
BH
Lars