Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan henvender jeg mig til større virksomheder?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer

Min rådgivnings- og designvirksomhed, KB-Marketing, oplever en markant fremgang - flere og større kunder og dermed mere spændende projekter.

Jeg har i lang tid henvendt mig til små virksomheder og iværksættere, men den seneste tid er det gået op for mig, at det er mere spændende at arbejde med mellemstore virksomheder, som jeg også har nogle stykker af som kunder - Jeg kunne derfor godt tænke mig at henvende mig til disse i min markedsføring; til at starte med på min hjemmeside, som jeg i øjeblikket er i gang med at bygge op på ny.

Er det nogle af jer, som har erfaring med, hvordan man retter tekster mv. til disse virksomheder? 

Bør jeg f.eks. skrive "din" eller "jeres" i mine tekster? F.eks.: "Gør din kommunikation bedre med et lækkert Facebook design" - Burde jeg ændre det til "jeres kommunikation"? 

Jeg synes det er svært, da "jeres" lyder upersonligt. Og hvis jeg skriver "din virksomhed" retter det sig måske mest til selvstændige, hvor det helst skulle rette sig mod medarbejdere i mellemstore virksomheder.

På forhånd tak!

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 709
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper.

Udtrykket "din" er godt. Men "I" er også OK! Bare ikke "Dem/Deres"...er i min verden helt yt!

Og nok også i FB-sammenhæng!

BH

Lars

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Bengtson:
Er det nogle af jer, som har erfaring med, hvordan man retter tekster mv. til disse virksomheder? 

Ham her er da en aktiv herrre, som er at finde på Amino : http://www.amino.dk/members/Hans_2D00_Stokholm_2D00_Kjer/default.aspx

 

Som jeg læser din tråd på amino, skyder du højt og bredt. Uden dog at kende til dig personligt og din virksomhed, vil jeg helt klart af erfaring råde dig til, at sørge for at få et meget tæt og stabilt forhold til dine nuværende store kunder. Dine personlige kompetence bliver større og mere selvsikre for hver gang, du er i kontakt med de virksomheder. Og de knaldgode resourcer er dit image, som du skal bruge for at udstråle din selvsikkerhed og selvtillid, når du er i kontakt med din nye store kunder.

Så hold fast i det du har lige nu, i tilfælde af det går (for) stærkt, og man ubevidst fortrænger sine første kunder og glemmer at pleje dem.

 

mvh.

Michael

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)